Audiophile-stova

DiskusjonstrÄd Se trÄd i gallerivisning

  • BangBang

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.03.2005
    Innlegg
    7.301
    Antall liker
    4.908
    Sted
    Okka by
    Torget vurderinger
    7
    Det er sĂ„ lenge siden jeg hr hatt VdH. SĂ„ det tĂžr jeg ikke si noe om. 😊
     

    Audiophile-Arve

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.11.2002
    Innlegg
    20.682
    Antall liker
    7.922
    Sted
    Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
    Torget vurderinger
    0
    Det gÄr veldig bra med Koetsu. Eg har prÞvd bÄde ein Black og ein retippa sak, men det Ä ha litt meir, gjev utteljing pÄ dynamikken. Den eg har no (AT33SA) leverer 0.4, medan alternativpickupen min, DL103, har 0.3. Det gÄr, det ogsÄ, men....VdH MC 10 (opprinneleg utgÄve) var ein skikkeleg god match. Eg hÞyrde dessutan ein av dei rÄare VdH med Roald Mikkelsen, og det vekte meirsmak (bortsett frÄ prisen, dÄ - dette var ein av dei dyrare).
    SÄ langt har eg stort sett levd pÄ ventepickupar: DV10x5, DL103, AT33SA, og har vore usannsynleg bra. (sÊrleg etter prisen). Men eg veit sÄ altfor godt at det er rÄd Ä gjere det betre: http://audiophile.no/nb-no/item/1960-eat-e-glo , spesielt om du har ein usannsynleg god riaa. EAT-e-glo er den mest allsidige riaa eg har hatt i hus, og han spelar musikk som fÄ andre. Det gjer SP10 ogsÄ, men denne er berre ikkje sÄ allsidig.
     

    Audiophile-Arve

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.11.2002
    Innlegg
    20.682
    Antall liker
    7.922
    Sted
    Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
    Torget vurderinger
    0
    PÄ ein SP10 treng du ikkje sÄnt. Det er impedanstilpasing til MC. Litt grovmaska, men ogsÄ med 1k og 47K til MM. Det var denne forforsterkaren som stod i anlegget pÄ TAS dÄ HP bestemte seg for Ä seie at alle pickpar burde ha 47k last, ogsÄ MC. Han tok feil, etter mitt syn.
     

    Audiophile-Arve

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.11.2002
    Innlegg
    20.682
    Antall liker
    7.922
    Sted
    Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
    Torget vurderinger
    0
    Eg har no "spela rundt" med alle format eg har. Det er nok ingen tvil om at SP10 fargar lyden, for i tillegg til vinylen let bÄde (SA)CD og bluray "betre" no enn med meir nÞytralt forsterkari. AltsÄ tilfÞrast det noko av denne gamlingen, noko som eg tykkjer er sÊrs attraktivt. SÄ no er eg pÄ veg bort frÄ det mÄlbart akkurate mot subjektivt opplevd realisme. Ein mÄ altsÄ stole pÄ eigne Þyrer innan denne hobbyen.
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.203
    Antall liker
    101.683
    Torget vurderinger
    23
    Fantastisk konklusjon!! Endelig kan Þrene brukes til noe annet enn Ä henge brillene pÄ!
     

    Bolinder

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.08.2008
    Innlegg
    608
    Antall liker
    260
    Torget vurderinger
    1
    Eg har no "spela rundt" med alle format eg har. Det er nok ingen tvil om at SP10 fargar lyden, for i tillegg til vinylen let bÄde (SA)CD og bluray "betre" no enn med meir nÞytralt forsterkari. AltsÄ tilfÞrast det noko av denne gamlingen, noko som eg tykkjer er sÊrs attraktivt. SÄ no er eg pÄ veg bort frÄ det mÄlbart akkurate mot subjektivt opplevd realisme. Ein mÄ altsÄ stole pÄ eigne Þyrer innan denne hobbyen.
    Det bÞr vel vera musikarane si oppgÄve Ä laga god lyd. Om du har ein forsterkar, eller hÞgtalar, som "pyntar" pÄ lyden vil alt du hÞyrer pÄ verta farga. Ein slik forsterkar ville ikkje eg ha. Eg vil hÞyra lyden slik han var dÄ ho Anne-Sophie Mutter spela. MÄlet mitt er Ä attskapa lydbiletet slik det var under opptaket. Om ein musikar spela dÄrleg skal det lÄta dÄrleg. DÄrlege plater legg eg i restavfallsdunken. Men kanskje eg heller burde forera dei til nokon med rÞyrforsterkar.
     

    Audiophile-Arve

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.11.2002
    Innlegg
    20.682
    Antall liker
    7.922
    Sted
    Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
    Torget vurderinger
    0
    Pinsa Êrast ved Ä spele CD-ar. Gjennom SP 10 let det flottare enn pÄ lenge. Tenk at eg lot denne vere parkert i sju Är berre som reserve. No veit eg godt kvifor eg gjorde det - ASR er nok meir eksakt og korrekt, medan SP10 er ganske brautande nÄr alt kjem til alt. For Ä finhÞyre nyanseskilnadar pÄ pickupar og anna, er nok ASR eit betre val, menmusikalsk sett kan det vere andre ting som er viktigare enn presison og nÞytralitet. Tenkjer eg no, altsÄ.
     
    P

    parafinoksen

    Gjest
    Eg vil hÞyra lyden slik han var dÄ ho Anne-Sophie Mutter spela. MÄlet mitt er Ä attskapa lydbiletet slik det var under opptaket.
    Mener du lyden i rommet der ASM spilte? Eller lyden rett etter mikrofonforsterkeren (som ikke umulig er rÞrbasert)? Eller lyden ut av mikseren fÞr den havnet pÄ spolebÄnd? Eller lyden under mastringen? Det blir feil Äkkesom og en utopi.
     

    Audiophile-Arve

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.11.2002
    Innlegg
    20.682
    Antall liker
    7.922
    Sted
    Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
    Torget vurderinger
    0
    Har spelt ein del av bÄde vinyl og anna gjennom SP10. Triveleg, ja. Og sÄ har eg gjort avtale om Ä prÞve den nye modellen av effektforsterkar. Eg er spent pÄ om det er noko Ä hente pÄ ein forsterkar med endÄ betre data nÄr det gjeld vrenging. Eg tenkjer mitt, som i dette tilfelle at det er lite Ä hente nÄr eg brukar SP10 som forforsterkar - her ligg alt fingeravtrykket ganske tydeleg. Tidlegare trudde eg dette handla om riaatrinnet, men det er ogsÄ svÊrt gjevande Ä spele andre signalkjelder, som altsÄ gÄr berre gjennom linjedelen av forsterkaren. SÄ eg hÄpar pÄ at det er liv i gamlefar mange Är til.
    Tidlegare, dÄ eg hadde ymse forforsterkarar ved sida av SP10, brukte eg av og til sistnemnde som reint riaatrinn, dvs. eg tok signalet frÄ tape out inn pÄ ein linjeinngang pÄ dei ulike forforsterkarane. Dette var (innan avgrensingane nÄr det gjeld passande pickupar til SP10) svÊrt nÞytralt, og absolutt til Ä leve med. SÄ eg undrar meg pÄ om det er linjedelen til SP10 som har denne "subjektive magien"... Dersom dette er tilfelle, kunne det vore spennande Ä gjort direkte samanlikningar med dei andre ARC-lengendene. Eg tenkjer dÄ pÄ SP6, SP8, og mest av alt SP3. Eg har hÞyrt alle tre (SP3 heilt utan kjennskap til det aktuelle anlegget, men likevel...), og var alle gongane svÊrt begeistra. SÄ kom SP10, og eg mÄtte berre kjÞpe.
    Men den gongen var det vinyl som dominerte, og riaatrinn hadde alt Ä seie. 6 og 8 hadde svÊrt gode slike, men det var snakk om 47kOhm og mm. SÄ det var ikkje rart at SP10 danka dei ut, nÄr alternativa var dÄrlegare pickupar Ä beite pÄ, eller bruk av stepup og sÄnt. Det kunne difor vore interessant Ä teste ut desse tre modellane i direkte samanlikning med SP 10.
    Det mÄ tenkjast meir pÄ dette. I mellomtida mÄ eg vente pÄ effektforsterkarar. Dei skal samanliknast med gamle, gode (?) Copland CTA 520. Og sÄ har eg funne fram frÄ glÞymselen den mest hysteriske forforsterkar eg har hatt i eige; ein Jean Hiraga "le Tube". Skal eg ta sjansen pÄ Ä kople denne sÊringen opp saman med stovereine hifiprodukt? Kjem det til Ä komme pip ut av anlegget nÄr forforsterkaren har ein utgangsimpedanse pÄ 40 kOhm? Og kva kablar skal eg bruke - det var denne saken som gjorde at eg hÞyrde skilnad pÄ signalkablar, reknar eg med (du kunne hÞyre skilnad pÄ flod og fjÞre ogsÄ, tenkjer eg...)

    Men no mÄ hagen sjekkast. Kan ikkje vere heilt nerd heller....
     

    HĂžnndjevelen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.04.2010
    Innlegg
    7.032
    Antall liker
    7.631
    Sted
    Oslo
    SĂ„ typisk!
    Etter Ä ha spelt sÊrs overtydande saman med Vera, skulle no SP10 riggast opp att. Og sÄ var det ikkje livsteikn dÄ eg endeleg hadde fÄtt alt klart. MÄ sjekke sikringane fÞrst....hÄpar ikkje det er noko alvorleg.....
    SÄ dÄ er her ikkje lyd. Viss eg ikkje skal bruke den passive volumkontroll- og inngangsvelgjarboksen Creek OBH 15. Elles fann eg ogsÄ igjen min eldste forforsterkar, ein Jean Hiraga "Le Tube". med utgangsimpedanse pÄ 40 kOhm Veit ikkje om eg vÄgar bruke denne saman med Coplanden...
    LeTube ja, hadde den m AudioReasearch D51 Orto SPU og QUAD 57
    Minnene er enda sĂžtere enn minnene om min fĂžrste kjĂŠrast
     

    Bolinder

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.08.2008
    Innlegg
    608
    Antall liker
    260
    Torget vurderinger
    1
    Mener du lyden i rommet der ASM spilte? Eller lyden rett etter mikrofonforsterkeren (som ikke umulig er rÞrbasert)? Eller lyden ut av mikseren fÞr den havnet pÄ spolebÄnd? Eller lyden under mastringen? Det blir feil Äkkesom og en utopi.
    MĂ„let mitt er Ă„ attskapa same lydfeltet heime i stova som i opptaksrommet. Og dĂ„ meiner eg lyden slik ein tilhĂžyrarane hĂžyrer han i salen der musikken vert sppela. Det er sjĂžlvsagt ikkje muleg. Mikrofonane (spesielt fĂžlsamheitskarakteristikkane) og kvar dei er plasserte er nok ein av dei viktigast faktorane, saman med lytterommet, hĂžgtalarane, plasseringa av desse og lyttarane. SjĂžlv om eg meiner at rĂžyrforsterkarar er utdatert teknologi plagar det meg ikkje om lydtekninarane nyttar slike, sĂ„ lenge resultatet er bra. Men eg ser ikkje pĂ„ signalet ut frĂ„ mikrofonforsterkaren som ein referanse. Referanse bĂžr vera lydfeltet i opptaksrommet, der lyttarane sit. Eit symfoniorkester, til dĂžmes, let etter mi meining best omlag midt i salen, ikkje pĂ„ fyrste rad. Men det betyr ikkje at ein bĂžr plassera mikrofonane midt i salen. NĂ„r ein har rimeleg bra hĂžgtalarar hĂžyrer ein stor skilnad pĂ„ ulike opptak av same verket. Men ulike opptak er ikkje direkte samanliknbare: nokre musikarar (orkester, dirigentar og solistar) har gode og dĂ„rlege dagar. SjĂžlv om profesjonelle musikar er svĂŠrt rutinerte er det ikkje til Ă„ unngĂ„ at resultatet varierer litt frĂ„ dag til dag. Og same verket spela av ulike orkester kan lĂ„ta svĂŠr forskjellig. Til og med same verk, spela av same orkester, men med ein annan dirigent let ikkje heilt likt. Ein annan variabel er at ulike konserthallar har forskjellig akustikk; det finst berre ein Große Musikvereinssaal. Og sĂ„ har ulike lydteknikarar ulik tilnĂŠrming til korleis eit opptak skal gjerast. Dette gjer det vanskeleg Ă„ samanlikna ulike opptak av same verket. Men det er likevel interessant.

    I nokre tilfelle finst same opptaket pĂ„ LP, CD og/eller som nedlastbare filer, og desse kan lĂ„ta ulikt. Eg likar som oftast best nedlastbasre filer med 24-bits opptak, men eg har ĂČg hĂžyrt nyutgjevingar pĂ„ CD som let mykje dĂ„rlegare enn gamle utgĂ„ver pĂ„ LP. Det kjem truleg av at nokon har "forbetra" opptaka, lanskje i eit forsĂžk pĂ„ Ă„ fjerna kompromissa som var naudsynte i samband med LP-mediet. LP-mediet er langt frĂ„ ideelt; det har mange typar innebygd forvrengning. Men det finst mange gamle opptak pĂ„ LP som ikkje er tilgjengelege pĂ„ digital format, og mange gamle opptak let bra, om ein ser bort frĂ„ den karakteristiske LP-forvrengninga og knitring og hakk i gamle plater. Kanskje kjem det av at det vart nytta fĂŠrre mikrofonar enn pĂ„ moderne opptak. Men det kan ĂČg vera at lydteknikarane ikkje hadde tilgang til sĂ„ avansert utstyr i studio, noko som kanskje var ein fĂžremon.
     

    Audiophile-Arve

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.11.2002
    Innlegg
    20.682
    Antall liker
    7.922
    Sted
    Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
    Torget vurderinger
    0
    Du har rett, Bolinder, i det at du kan hÞyre skilnad pÄ konsertsalar, dirigentar og ymse musikarar si dagsform. Iallfall pÄ nokre opptak. Eg framhevar gjerne RCA sine Living stereo frÄ rundt 1960. Desse har ganske tydeleg rominformasjon.
    Elles finnest ein del av desse i trekanals SACD-utgÄver. Dei tre kanalane var opprinneleg for Ä spele inn vinylutgÄver, hÞgre og venstre kanal skulle vere til stereo, medan midt-mikrofonen gjekk til mono. Dette var gjort pÄ ein trekanals bandopptakar, og kan altsÄ attgjevast med nymotens teknologi. Eg hÞyrer likevel helst pÄ stereoutgÄvene pÄ vinyl. Mellom anna fordi eg ikkje har rÄd til ein hÞgtalar til Ä setje i midten, og sÄ er det svÊrt fÄ verkeleg gode tre-kanals rÞrforforsterkarar....
     

    FZ

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.04.2002
    Innlegg
    3.795
    Antall liker
    349
    Torget vurderinger
    3
    Har spelt ein del av bÄde vinyl og anna gjennom SP10. Triveleg, ja. Og sÄ har eg gjort avtale om Ä prÞve den nye modellen av effektforsterkar. Eg er spent pÄ om det er noko Ä hente pÄ ein forsterkar med endÄ betre data nÄr det gjeld vrenging. Eg tenkjer mitt, som i dette tilfelle at det er lite Ä hente nÄr eg brukar SP10 som forforsterkar - her ligg alt fingeravtrykket ganske tydeleg. Tidlegare trudde eg dette handla om riaatrinnet, men det er ogsÄ svÊrt gjevande Ä spele andre signalkjelder, som altsÄ gÄr berre gjennom linjedelen av forsterkaren. SÄ eg hÄpar pÄ at det er liv i gamlefar mange Är til.
    Tidlegare, dÄ eg hadde ymse forforsterkarar ved sida av SP10, brukte eg av og til sistnemnde som reint riaatrinn, dvs. eg tok signalet frÄ tape out inn pÄ ein linjeinngang pÄ dei ulike forforsterkarane. Dette var (innan avgrensingane nÄr det gjeld passande pickupar til SP10) svÊrt nÞytralt, og absolutt til Ä leve med. SÄ eg undrar meg pÄ om det er linjedelen til SP10 som har denne "subjektive magien"... Dersom dette er tilfelle, kunne det vore spennande Ä gjort direkte samanlikningar med dei andre ARC-lengendene. Eg tenkjer dÄ pÄ SP6, SP8, og mest av alt SP3. Eg har hÞyrt alle tre (SP3 heilt utan kjennskap til det aktuelle anlegget, men likevel...), og var alle gongane svÊrt begeistra. SÄ kom SP10, og eg mÄtte berre kjÞpe.
    Men den gongen var det vinyl som dominerte, og riaatrinn hadde alt Ä seie. 6 og 8 hadde svÊrt gode slike, men det var snakk om 47kOhm og mm. SÄ det var ikkje rart at SP10 danka dei ut, nÄr alternativa var dÄrlegare pickupar Ä beite pÄ, eller bruk av stepup og sÄnt. Det kunne difor vore interessant Ä teste ut desse tre modellane i direkte samanlikning med SP 10.
    Det mÄ tenkjast meir pÄ dette. I mellomtida mÄ eg vente pÄ effektforsterkarar. Dei skal samanliknast med gamle, gode (?) Copland CTA 520. Og sÄ har eg funne fram frÄ glÞymselen den mest hysteriske forforsterkar eg har hatt i eige; ein Jean Hiraga "le Tube". Skal eg ta sjansen pÄ Ä kople denne sÊringen opp saman med stovereine hifiprodukt? Kjem det til Ä komme pip ut av anlegget nÄr forforsterkaren har ein utgangsimpedanse pÄ 40 kOhm? Og kva kablar skal eg bruke - det var denne saken som gjorde at eg hÞyrde skilnad pÄ signalkablar, reknar eg med (du kunne hÞyre skilnad pÄ flod og fjÞre ogsÄ, tenkjer eg...)

    Men no mÄ hagen sjekkast. Kan ikkje vere heilt nerd heller....
    Jeg har fremdeles min SP-6B og det hender at jeg tar den fram for Ä spille litt pÄ den. Da kjÞrer jeg Benz LP rett inn pÄ 47K og uten annen forsterkning foran. Det gÄr helt fint, men sÄ bruker jeg Telefunken ECC803S rÞr og de er vel av de mere stÞysvake og med lyd som sannsynligvis er bedre enn alle andre ECC83 rÞr som finnes.Fikk forÞvrig byttet alle kondisene for et par Är siden og det var ogsÄ merkbart bedre enn de som satt i siden jeg kjÞpte forsterkeren for 40 Är siden.
     

    FZ

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.04.2002
    Innlegg
    3.795
    Antall liker
    349
    Torget vurderinger
    3
    Her et par bilder som viser SP-6B fÞr og etter bytte av elektrolyttkondensatorer. Legg merke til sokkelen pÄ de nye, de er laget av ARC for Ä passe til printet.

    IMG_0765.JPG
    IMG_0789.JPG
    IMG_0790.JPG
     

    Bolinder

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.08.2008
    Innlegg
    608
    Antall liker
    260
    Torget vurderinger
    1
    Du har rett, Bolinder, i det at du kan hÞyre skilnad pÄ konsertsalar, dirigentar og ymse musikarar si dagsform. Iallfall pÄ nokre opptak. Eg framhevar gjerne RCA sine Living stereo frÄ rundt 1960. Desse har ganske tydeleg rominformasjon.
    Elles finnest ein del av desse i trekanals SACD-utgÄver. Dei tre kanalane var opprinneleg for Ä spele inn vinylutgÄver, hÞgre og venstre kanal skulle vere til stereo, medan midt-mikrofonen gjekk til mono. Dette var gjort pÄ ein trekanals bandopptakar, og kan altsÄ attgjevast med nymotens teknologi. Eg hÞyrer likevel helst pÄ stereoutgÄvene pÄ vinyl. Mellom anna fordi eg ikkje har rÄd til ein hÞgtalar til Ä setje i midten, og sÄ er det svÊrt fÄ verkeleg gode tre-kanals rÞrforforsterkarar....
    Eg viste ikkje at 3.kanals SACD-plater er Ä fÄ kjÞpt. Harry Olson laga eit trekanalssystem medan han var tilsett hjÄ RCA, kalla RCA Victor Dynagrov [1], men det var ikkje mynta pÄ forbrukarar. SÄ lyden vart miksa ned til to kanalar og gravert pÄ LP. Men SACD-platene du syner til nytta kanskje ikkje dette systemet?

    Det er fleire som har kome med framlegg om trekanals stereofoni [1]-[7]. Stereo har ikkje noko med to kanalar Ä gjera, sjÞlv om det er det vanlegaste distribusjonsformatet. Talet pÄ kanalar pÄ distribusjonsmediet treng ikkje Ä vera likt med talet pÄ hÞgtalarar, sÄ det er ikkje noko i vegen for Ä nytta tre hÞgtalarar for Ä gje att vanlege tokanals stereofoninske opptak. Men da kan ein ikkje plassera midthÞgtalaren pÄ sida, under ein stor skjerm. Ein lyt ha tre like hÞgtalarar: babord, midt og styrbord. Og sÄ trengst det ein (relativt enkel) krins (ofte kalla matrise) for Ä generera midtsignalet. I dag kan dette gjerast digitalt; ein lyt dÄ ha ein trekanals DA-omformar, tre effektforsterkarar og tre like hÞgtalarar. HÞvedproblemet er vel Ä fÄ plass til ein ekstra ekstra hÞgtalar. Det er heller ikkje sÄ lett Ä fÄ kjÞpt tre like hÞgtalarar. Eg har ikkje prÞvd det, sÄ eg veit ikkje om det har noko for seg i praksis.

    Referanse
    [1] Olson, H.F., The RCA Victor Dynagroove system, Jou. Audio Eng. Soc., Vol. 12, No. 2, april 1964, ss. 98-114.
    [2] T.G. Dyar, Three speakers stereo, Audio Eng. Soc. 11th Annual Meeting, okt. 5-9 1959, Prepring No. 121.
    [3] P.W. Klipsch, Stereophonic sound with two tracks, three channels by means of a phantom circuit (2PH3), Jou. Audio Eng. Soc., Vol. 6, No. 2, april 1958, ss. 118-123.
    [4] M.A. Gerzon, Optimal reproduction matrices for multispeaker stereo, Audio Eng. Soc. 91st Conv. 1991, okt. 4-8 New York, USA, Preprint 3180 (U3) 6E/U-2.
    [5] M.A. Gerzon, Compatibility of and conversion between multispeaker systems, Audio Eng. Soc. 93rd Conv. 1992, okt. 1-4, San Francisco, USA, Preprint 3405 (J-7).
    [6] D. McKinnie og F. Rumsey, Coincident microphone techniques for three channel stereophonic reproduction, Audio Eng. Soc. 102nd Conv. 1997, mars 22-25, MĂŒnchen, Tyskland, Preprint 4420 (E2).
    [7] K. Howard, Trifield: A missed oppurtunity?, Hi-Fi News and Record Review, aug. 2000, ss. 68-73.
     

    Multikanal

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.02.2004
    Innlegg
    1.465
    Antall liker
    885
    Sted
    Nordfjordeid
    Torget vurderinger
    1
    Trudde eg hadde nokre 3 kanal SACD,men fann berre ein,kan vÊre fleire pÄ loftet.Igor Stravinsky,A soldiers tale,dirigert av Leopold Stokowski.Utgitt pÄ Vanguard.
     

    Bolinder

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.08.2008
    Innlegg
    608
    Antall liker
    260
    Torget vurderinger
    1
    Trudde eg hadde nokre 3 kanal SACD,men fann berre ein,kan vÊre fleire pÄ loftet.Igor Stravinsky,A soldiers tale,dirigert av Leopold Stokowski.Utgitt pÄ Vanguard.
    Har du katalognummeret? PĂ„ Discogs finn eg SVC-92 HD, men det er vel ikkje denne?
     

    Audiophile-Arve

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.11.2002
    Innlegg
    20.682
    Antall liker
    7.922
    Sted
    Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
    Torget vurderinger
    0
    Her er nokre av mine. Eg lyttar som regel i stereo, og fÄr dÄ skikkeleg romoppleving. Men det gjer eg ogsÄ pÄ 5.1-anlegget, om enn ikkje i slik grad som med 2.0 og mbl.
    Berlioz: Symphonie Fantastique: RCA 82876/676373-2

    Scheherazade: 82876-66377-2. Ei av mine absolutte favorittplater, spesielt etter Ä ha hÞyrt verket i Stadlandet grendahus, sitjande to meter frÄ solofiolinisten. Plata er etter mitt syn endÄ betre RCA LSC 2446

    Fiedler/Boston Pops (mykje bra derifrÄ. Her er eit "best of" samlealbum med lÄtar frÄ 1956 - 1960) RCA 82876-67895-2

    Mange likar Fritz Reiner/CSO, eg har like stor sans for Charles Munch/BSO, til dĂžmes eit par Beethovensymfoniar: RCA 82876-67898-2

    Alle mÄ ha ei favorittinnspeling av Saint-Saens sin orgelsymoni. Eg har ein annan, men her er Munch/BSO: RCA 82876-61387-2

    Denne er ogsÄ best pÄ vinyl: Mussorgsky m.m. : RCA 82876-61394-2

    Virgil Fox sine orgelinnspelingar er valdsame. Denne er meir normal: RCA 82876-71626-2 og har flott orgelakustikk.

    SÄ ei plate som eg berre har funne med den sÄkalla "dynagroove"-teknikken pÄ vinyl. Dette let skit, men SACD-utgÄva er faktisk betre enn vinyl: Dvorak nye verda: RCA 82876-66376-2

    Til sist ei Rhapsody in blue med Fiedler/Boston pops: RCA 82876 - 61393-2

    Eg trur eg har ei fullstendig oversikt pÄ heile katalogen frÄ RCA ein stad. Men mÄ leite litt, om nokon er interessert.




    Julian Bream spelar Concertio det Aranjuez
     

    Bolinder

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.08.2008
    Innlegg
    608
    Antall liker
    260
    Torget vurderinger
    1
    For de som er over gjennomsnittet interessert
    Det som vert diskutert her er nedmiksing frÄ tre til to kanalar. Men korleis musikken var oppteken diskuterte dei ikkje; truleg hadde dei ikkje sÄ mykje opplysningar om det. Denne typen trekanalsopptak er kanskje mynta pÄ film? Youtube-lyden er og blir obehageleg Ä hÞyra pÄ. Forklaringa ligg nok i at det vert nytta AAC, som for DAB+ [1].

    Referase
    [1] N. Vogt, YouTube Audio Quality Bitrate Used For 360p, 480p, 720p, 1080p, 1440p, 2160p, Youtube, 8/7-2015.
     

    Bolinder

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.08.2008
    Innlegg
    608
    Antall liker
    260
    Torget vurderinger
    1
    Her er nokre av mine. Eg lyttar som regel i stereo, og fÄr dÄ skikkeleg romoppleving. Men det gjer eg ogsÄ pÄ 5.1-anlegget, om enn ikkje i slik grad som med 2.0 og mbl.
    Berlioz: Symphonie Fantastique: RCA 82876/676373-2

    Scheherazade: 82876-66377-2. Ei av mine absolutte favorittplater, spesielt etter Ä ha hÞyrt verket i Stadlandet grendahus, sitjande to meter frÄ solofiolinisten. Plata er etter mitt syn endÄ betre RCA LSC 2446

    Fiedler/Boston Pops (mykje bra derifrÄ. Her er eit "best of" samlealbum med lÄtar frÄ 1956 - 1960) RCA 82876-67895-2

    Mange likar Fritz Reiner/CSO, eg har like stor sans for Charles Munch/BSO, til dĂžmes eit par Beethovensymfoniar: RCA 82876-67898-2

    Alle mÄ ha ei favorittinnspeling av Saint-Saens sin orgelsymoni. Eg har ein annan, men her er Munch/BSO: RCA 82876-61387-2

    Denne er ogsÄ best pÄ vinyl: Mussorgsky m.m. : RCA 82876-61394-2

    Virgil Fox sine orgelinnspelingar er valdsame. Denne er meir normal: RCA 82876-71626-2 og har flott orgelakustikk.

    SÄ ei plate som eg berre har funne med den sÄkalla "dynagroove"-teknikken pÄ vinyl. Dette let skit, men SACD-utgÄva er faktisk betre enn vinyl: Dvorak nye verda: RCA 82876-66376-2

    Til sist ei Rhapsody in blue med Fiedler/Boston pops: RCA 82876 - 61393-2

    Eg trur eg har ei fullstendig oversikt pÄ heile katalogen frÄ RCA ein stad. Men mÄ leite litt, om nokon er interessert.




    Julian Bream spelar Concertio det Aranjuez
    Dette er vel hybridplater (SACD), sÄ for Ä spela DSD-versjonen lyt ein vel ha ein SACD-kompatibel spelar? Sony og Philips laga dette systemet for Ä tena pengar pÄ Ä selja lisensar, sÄ dei gjorde sitt beste for Ä hindra digital kopiering. Og dei spelarane eg har sett har berre analog utgang. SÄ da fÄr du vel berre to kanalar ut?
     

    Multikanal

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.02.2004
    Innlegg
    1.465
    Antall liker
    885
    Sted
    Nordfjordeid
    Torget vurderinger
    1
    Sony X800M2 UHD spelar SACD via HDMI.SACD kan rippast via enkelte Oppo og Pioneer spelarar,samt tidlige PS3 + nĂždvendig software.Alle Oppo spelar SACD med 7.1 multikanal ut og HDMI.
     

    Bolinder

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.08.2008
    Innlegg
    608
    Antall liker
    260
    Torget vurderinger
    1
    Sony X800M2 UHD spelar SACD via HDMI.SACD kan rippast via enkelte Oppo og Pioneer spelarar,samt tidlige PS3 + nĂždvendig software.Alle Oppo spelar SACD med 7.1 multikanal ut og HDMI.
    FÄr ein da ut dei tre kanalane pÄ Vangard-platene pÄ PCM-format?
     
  • Laster inn


DiskusjonstrÄd Se trÄd i gallerivisning

  • Laster inn

Topp Bunn