Audioquest DSB 72V phonokabler

tuby

Medlem
Ble medlem
06.11.2007
Antall liker
0
Noen som har erfaringer med aktivt skjermede Audioquest DSB 72V? ???

Gammeln

Overivrig entusiast
Ble medlem
03.09.2007
Antall liker
43
Jeg bruker Sky mellom DAC og forsterker. Låter nydelig fra første øyeblikk.

tuby

Medlem
Ble medlem
06.11.2007
Antall liker
0
Jeg har kjøpt et par angivelige Audioquest DSB 72V.Jeg tror ikke de er autentiske Audioquest kabler selv om batteriboksene er Audioquest.Tenker at batteri skjermingen i seg selv vil høyne lydkvaliteten at de var verdt Nok.800.Antar at kablene er konstruert ettet Audioquest`s kabel design!Hvordan lyder disse uten batteri tilkobling?Prøver å browse et bilde.Fint hvis noen kan gi meg et svar på om de er "fake" eller ikke.

Vedlegg

ssm

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.04.2007
Antall liker
9
Torget vurderinger
1
Ser i allefall ikke ut som mine grønne jaguar i allefall......pluggene til aq pleier å ha samme farge som kabelen.....

flor

Rørentusiast
Ble medlem
07.06.2005
Antall liker
26
Sted
Nesoddtangen
Torget vurderinger
3
Dere som har AQ kabler med DSB batterier-vet dere hvordan de kobles til kabel.Mest sannsynelig til skjerm(vel ikke til ledere),men hadde vært greit å få dette bekreftet!Hva med høytkabler?Har AQ høytalerkabler skjerm?

tuby

Medlem
Ble medlem
06.11.2007
Antall liker
0
Fikk kablene fra Hong Kong for to dager siden.Har ALDRI hørt mer dynamiske kabler selv om jeg sammenligner med Cardas G.R eller Wireworld Equinox.Kjempe soundstage,super hurtig med bass i toppklasse,men den er metallisk i øvre frekvensområde(den har mye informasjon i øverste frekvensområde) slik at man blir sliten i øregangene etter å ha lyttet en stund med volum litt skrudd opp.Audioquest hevder at disse kablene ikke trenger innspilling.Er allt håp ute?Noen som har erfaringer med lydforandringer for Audioquest DSB kabler etter en stunds innspilling?

Topp Bunn