Autofil messe.

tweakMan

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Antall liker
127
Åjada!!!
Fine biler!!!
Men. Det var noe snodig...

Folk gikk rundt litt sånn betuttet... Sjokket over regjeringens
rar avgiftspolitikk den siste uka på biler vøttø...

De så på bilene, men smilet var liksom ikke helt 100% sånn 70% vil jeg si.
De så på disse beibsa som sprada rundt og delte ut greier...
Smilet var her faktisk bare sånn 70% der og...

Men i rommet der Jarn Erik "Autofil" Larsen holdt show... der
stod folk med det 8000% gliset og bare måpte!

De stirra gitt, kjøttkake å folk dro inn synes og lyden av Jan Erik! ;D

Det virket til å være det store ved messa... De fikk se heltn i egen person...

"Nå ler han snart" var liksom den forventende stemninga...
Å så lo'n... Den gale trillende latteren sin vøttø...

Se Jan Erik, hør'n flire... det var det store ved messa så det ut som alle syntes...

Var rart!!!

Jeg og brodern gikk rundt å kikka på porscher og oettinger golf og Koenigsegg (Shariff fikk visst ikke lov til å beholde kjerra si fikk jeg høre, han tok den jo av banen...)

Koenigsegg gjengen er nok litt syke i hodet sitt desverre.
Slik selger man ikke biler... Det firmaet har jeg nå rangert under lada!!! Fy skam seg for oppførsel mot en kunde!!!

Koenigsegg er bare møkk så langt jeg mener!!!

Det var påtakelig og... mange hadde nok hørt om denne dissinga av Sharif.. for ingen stoppa opp ved den bilen...

Ikke rart... Der stod den altså ensom og gliste drittsekkfabrikk lang vei!!! Fy, jeg ble så sint da jeg hørte dette!!! FYYYYY!!!! Tilpass for dem!!!

Ellers? De starta opp Boss hoss v8 sykkelen... Da skulle jo ikke en anne utstiller være dårligere... så da begynte jo flere biler å ruse motorenen... Da kom smilet i hallen frem..
Først da...

Små gutter gikk rundt og sa "brum brum"... Damene gikk rundt med typenen sine å så litt engstelige ut...
"Ånei, nå kjøpern bil... det var den ferien...".

Høhøhø... og jeg vøttø, så en bil med noe som glinsa under den og utbrøt litt halvhøyt...

"Høh, det glinser under den bilen, er det lekkasje fra den...?"

Utstilleren snakket med noen andre men hørte jo hva jeg sa... og kikka litt og så litt mer... og snart var'n rundt kjerra for å se hvor det lakk hen....

Det var jo bare det. Det lakk ikke noe... Det var bare en tweakegal fyr som gikk der å småhumret...
Den bilen er nok på en bukk ikveld skal du se...

Ikke skyld på meg altså... jeg utbrøt det sånn i forfjamselse... så jo etterpå at jeg hadde sett feil...

Men da var det jo så morsomt å se kisen går undt kjerra å se om det var noe som dryppa ut noe sted... så jeg gikk rolig videre og smilte 100% jeg...

Og det gjør jeg nå og...

Slem tweakMan... ;D ;D

Slapp av, det var ikke en entusiastbil....
Det var en Ford... tilfelle utstiller leser dette , så fårn ro i sjela si for natta vøttø ;)

A

Akle

Gjest
Ford ikke en entusiastbil?

Og den må slite orntli som driver på akkord og har som mål i livet å kjøpe seg en Ford!

Mvh Sierrafetishisten

tweakMan

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Antall liker
127
Ikke noe imot en Ford altså...
Men ikke en entusiastmodell inne Fords sortemang da...
Nøgd no? :D

Never mind!

Men altså... det var litt rart...
75 % av folk var til tider inne i det rommet der showet pågikk, og der stod de nermest å sikla, som om Jan Erik var i gull, og det ern jo og! ;D

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
10.834
Jeg blir slite bare jeg tenker på Jan Erik Larssen. En gladkristen på speed.

tweakMan

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Antall liker
127
Jeg blir slite bare jeg tenker på Jan Erik Larssen. En gladkristen på speed.
Nåja. Kul er'n lell!
Var storartet å høre litt på'n... gliste bredt selv der jeg stod :)

Jan Erik har fått håpet frem i dette avgiftstyngede landet der folk dør i trafikken fordi dem ikke har råd til å kjøpe sikker nok eller ny nok bil om du vil...

Rett hadde'n da han kalte dama morder for åpen tv der hu satt og tviholdt på den dødelige avgiftsekken...

Så presterta å foreslå at vi skulle ha tvunget fartsholder...
Den dama er nok ikke rett navla... etter det var det stilt en lang stund...

Folk dør fortsatt i trafikken... på tide å stoppe den morderen!
Avgiftene er for høye, feil lagt opp og bare for at politikerne skal kunne sitte å glise på co2 konferansene og føle at de er med i gjengen. Så kjøre de hjem i sponset bil til en kul rund en, og kikker ikke på den trafikkulykka de passerer, men irriterer seg over køen...

FYYY!!! under koenigsegg med dem på lista! FYYYY!!!

tweakMan

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Antall liker
127
Dette med at Sharif føyk av banen med den bilen kan ikke ha vært tilfeldig, for nå har samme bilen blitt totalvraket i sverige av sin da nye eier, bare 18 timer etter overtagelsen.
Det eksemplaret må det ha vært noe muffens med!!!

Her er det ugler på gjerdet! Og de er ikke normalt ute om dagen!!

Hva er detta da Koenigsegg? Hva i hule tomme egget er det dere driver med om dagen?
http://www.na24.no/naeringsliv/article777594.ece

MonkeyCountry Audio

Overivrig entusiast
Ble medlem
29.10.2002
Antall liker
100
Sted
Sandnes
Torget vurderinger
1
Til topps med koenigsegg på lista, som ikke gir faen i hvem de selgere biler til...

MVH

miata

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
17.01.2005
Antall liker
1
Dette med at Sharif føyk av banen med den bilen kan ikke ha vært tilfeldig, for nå har samme bilen blitt totalvraket i sverige av sin da nye eier, bare 18 timer etter overtagelsen.
Det eksemplaret må det ha vært noe muffens med!!!
Her er det ugler på gjerdet! Og de er ikke normalt ute om dagen!!
Hva er detta da Koenigsegg? Hva i hule tomme egget er det dere driver med om dagen?
http://www.na24.no/naeringsliv/article777594.ece
Å kjøre en sterk motorisert bil. Er ikke det samme som å kjøre en trist gubbebil..
Gasspedalen må brukes med omhu, spesielt når det er fuktig ute..

Kjørekurs for de som kjøper bilen er ikke dumt.. Kunne tenkt meg et kjørekurs selv.. Dvs kjørekurs som lærer bort slike ting du IKKE lærer på vanlig kjøreskole...

Topp Bunn