Bakt potet.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Jeg lurer på om noen har gode oppskrifter til fyll i bakte poteter?
Ungene har fått det for seg at bakt potet er godt, og kresne som de er så er jo ikke dette det verste de kan spise.
Jeg har laget med fyll av stekt bacon og ost, og det var jo godt, men det finnes sikkert en masse andre varianter.
Noen som har gode tips her?? :)

Raven8

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.09.2004
Antall liker
4
hmmmmm hørtes godt ut. Trur jammen det skal bli søndags middag her igården jeg. Jeg bruker smør, rømme og gressløk. i poteten. Serverer bacon eller annet kjøtt ved siden av.

nik

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
12.06.2002
Antall liker
12
Prøv å blande Holiday-dipmix med smør, og ha dette oppi poteten sammen med mais og rømme! Snadder! :)

OMF

Æresmedlem
Ble medlem
26.02.2002
Antall liker
9.440
Sted
Bergen
Torget vurderinger
14
Jeg må jo si at skinke, ost, bernaise, mais og Thousand Island smaker utrolig godt...., men nå har jeg kun spist det ca klokken 0400 da....

Mvh
OMF

Raven8

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.09.2004
Antall liker
4
Jeg må jo si at skinke, ost, bernaise, mais og Thousand Island smaker utrolig godt...., men nå har jeg kun spist det ca klokken 0400 da....

Mvh
OMF

Tøft jeg også spiste bakt potet i natt. Fikk dilla etter å ha sett denne tråden så da måtte jeg bare ha.

T

timc

Gjest
Støtter forslaget til Salamander. Det er helt konge! Men riktig kryddersmør er viktig.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Registrerer at mais er in..

Har dere dette oppi etter at poteten er tatt ut?

Jeg tar ut poteten, skjærer et stort kryss, vrir bitene fra hverandre (må og ha foile rundt så ikke alt detter i fra hverandre) stapper nedi ost og stekt bacon og lar dette steke en stund videre etterpå. Blir litt tørt kanskje, om jeg putter nedi smør samtidig blir dette bra eller blir det litt grautete da??

Riktig kryddersmør er viktig...hva er så riktig kryddersmør?

Holiday-dipmix.. hva er det??

nik

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
12.06.2002
Antall liker
12
Registrerer at mais er in..

Har dere dette oppi etter at poteten er tatt ut?

Jeg tar ut poteten, skjærer et stort kryss, vrir bitene fra hverandre (må og ha foile rundt så ikke alt detter i fra hverandre) stapper nedi ost og stekt bacon og lar dette steke en stund videre etterpå. Blir litt tørt kanskje, om jeg putter nedi smør samtidig blir dette bra eller blir det litt grautete da??

Riktig kryddersmør er viktig...hva er så riktig kryddersmør?

Holiday-dipmix.. hva er det??
Det er et pulver til å lage dip med. (Blande i rømme)
Men om du blander det i smør får du godt kryddersmør til poteten din! Du finner det ved chips-hylla i butkken!

Topp Bunn