Steinar_Lund
Hi-Fi freak
Jeg rotet bort bassen i anlegget! Dvs, det er nettopp det jeg føler jeg ikke har gjort, for det ser ut som den har forsvunnet helt av seg selv. Faktum er iallfall at jeg har mindre bass nå enn jeg har pleid å ha. Jeg har ikke foretatt meg noe med anlegget - såvidt jeg vet har heller ingen andre vært bortpå og fingret med det. Jeg har foretatt en rask sjekk av kabler/plugger etc og alt ser OK ut. Jeg har rippet musikken til PC og bruker Airport Express. Men tuneren min er fysisk koblet til forsterkeren, og problemet ser ut til å være det samme der, selv om det naturlig nok er vanskeligere å si noe bastant om det, sammenlignet med egen musikk.
Er det noen som kan tenke seg hva som kan ha skjedd? Er bortfall av bassen noe som kan skje av seg selv? Kan det skyldes noe slikt som f.eks. spenningsfall? Dette kan jeg mildt sagt lite om, så jeg er takknemlig for all mulig hjelp. :'(
Er det noen som kan tenke seg hva som kan ha skjedd? Er bortfall av bassen noe som kan skje av seg selv? Kan det skyldes noe slikt som f.eks. spenningsfall? Dette kan jeg mildt sagt lite om, så jeg er takknemlig for all mulig hjelp. :'(