Bebop Hifi takker for besøket under Horten-messen

Vi synes det var bra med folk og stemning, både i vårt rom og messen for øvrig. Det viktige på en slik messe er å vise frem utstyr og prate med likesinnede hifi- og musikkinteresserte. Lyden; Man gjør så godt man kan under rådende omstendigheter og man vil aldri kunne "frelse" alle. Til det er smaken for forskjellig og vi tar med oss både ris og ros. Alt i alt er vi glad vi tok turen fra Ålesund!

Vi viste blant annet de helt nye Kaiser Acoustics Furioso Mini fra våre tyske (feinschmecker)venner. Mini er den første i en ny og rimeligere serie fra Kaiser Acoustics. Kaiser kommer nok aldri til å lage "rimelige" produkter, til det er komponentkvaliteten og produksjonskostnadene for høye. Man tar IKKE snarveier der nede i Bayern :). Men, man får produkter som i høy grad er preget av eier glede og musikalitet.

Vi hadde også gjestevisitt av de dyreste Spec-forsterkerne, MG 1000. Fløyet inn for anledningen før de skal videre til Hong Kong. Til en pris på nærmere en halv million blir det neppe solgt mange av disse her til lands, men vit det at Specs andre forsterkere representerer meget høy kvalitet og gjennomgående musikalitet. Vi har flere modeller for demo og utlån, si ifra om dette.

Kaiser Furioso Mini blir fremover å finne på demo i Ålesund. Vi kan tilby en god pris for paret vi hadde med på messen, ta kontakt.

www.bebophifi.com
 

Vedlegg

Kommentarer

KrazyIvan#

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.12.2013
Innlegg
2.899
Antall liker
4.384
Sted
porsgrunn
Torget vurderinger
14
selv om dere hadde et vrient rom på messa så var dette en av tingene jeg kom for å se ene og alene :) da jeg hadde vært så heldig å låne M-99 av dere tidligere som absolutt traff på mange områder hos meg med flott klangstruktur,glassklarhet,attack og 3d jeg ikke har hørt andre plasser så helt tydelig at Spec gjør noe veldig riktig innenfor sitt segment :)
kult at dere reiste så langt for å også få vist frem de nye top of the line MG-1000 blokkene creds for det , hadde jo ikke vært mulig å oppleve dem andre plasser .
Mvh Ivan
 

TomVen

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
21.01.2008
Innlegg
482
Antall liker
457
Sted
Jar
Spec og Kaiser er fantastiske saker! Rommet var vanskelig, og det ble spilt ganske så høyt. Med høyt volum ble det uheldige betoninger i rommet. Da lyden ble dempet, falt alt på plass. Spec M-99 er et apparat jeg godt kunne tenkt meg hjemme:)
 

Powerpoint

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.04.2003
Innlegg
7.407
Antall liker
12.893
Det store SPEC settet er attråverdig, og Kaisers høyttalere er sjelden feil. Heldigvis for meg fikke jeg spille medbragt på søndag på et volum jeg fant å være greit for mine aldrende ører. Artig at de juvelprisede monoblokkene var innom lille Horten i Norge for så å reise videre til Hon Kong. Takk for at dere tok dere bryet med å stille med slik eksotisk "tung" hifi :cool:
 
Sist redigert:

Informasjon om bruker

BebopHifi
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
8
Link til alle artikler
54
BebopHifi sine annonser
Bransjenyheter
Black Friday tilbud fra BebopHifi

Black Friday tilbud fra BebopHifi

  • 0
Vi tilbyr på Black Friday følgende produkter til sterkt redusert pris: SPEC platematte for vinylspiller, 30 % rabatt, kr 2250, se egen annonse på Torget. SPEC RSP-AZ9EX, for absoprsjon av...
Fortsett
Bransjenyheter
Ny vinyl tallerkenmatte fra SPEC

Ny vinyl tallerkenmatte fra SPEC

  • 3
SPEC AP-UD1- Platematte laget av samme materiale som masterdisc'en. Ved produksjon av vinylplater benyttes en hovedplate, (masterdisc), som utgangspunkt for pressingen av platene. Denne...
Fortsett
Bransjenyheter
Mastersound - Dueundici - Gemini

Mastersound - Dueundici - Gemini

  • 12
Bebops demosamling av Mastersounds integrerte forsterkere vil befinne seg i Osloområdet i ca 2 uker framover, og demo av disse forsterkerne i et privat godt lytterom tilbys for interesserte...
Fortsett
Bransjenyheter
Nye integrerte forsterkere fra SPEC; RSA-V10/-V11

Nye integrerte forsterkere fra SPEC; RSA-V10/-V11

  • 2
SPEC har fått mange gode tilbakemeldinger på sin modell RSA-M99, også her i Norge. Man ønsket imidlertid å tilby en noe rimeligere variant av denne. Endringene består først og fremst av en liten...
Fortsett
Bransjenyheter
Apertura - franske fristelser hos Bebop Hifi

Apertura - franske fristelser hos Bebop Hifi

  • 0
Det er mange høyttalerprodusenter å velge mellom. Hos Bebop velger vi høyttalere som vi selv mener spiller musikk på en overbevisende måte. Vi startet i 2019 med de franske Apertura. Høyttalerne...
Fortsett
Bransjenyheter
Opplev Apertura Adamante hos Bebop Hifi

Opplev Apertura Adamante hos Bebop Hifi

  • 0
Vi har Adamante på permanent utstilling hos oss og kan love lydopplevelser på meget høyt nivå. I Adamante har man klart å kombinere en stor bånddiskant med 2 x 6,5" bass/mellomtoner fullstendig...
Fortsett
Topp Bunn