Beklager at vi hjelper dere...

L

Ludo

Gjest
Denne illustrerer vel godt hvordan den ekstremistiske pakket oppfører seg...

"Undskyld, undskyld

Undskyld, fordi vi gav jer husly og hjælp.
Undskyld, fordi vi giver jer en uddannelse.
Undskyld, fordi vi hjælper jer økonomisk.
Undskyld, fordi I frit kan dyrke jeres tro i vores kristne land.
Undskyld, fordi vi sender hjælp til jeres lande.
Undskyld, fordi vi ikke kræver blodhævn for morderne på vores landsmænd begået af muslimer.
Undskyld, fordi vi ikke render rundt med sprængstoffer på kroppen, når vi føler os krænget.
Undskyld, fordi vi ikke bare gør, som jeres tro siger.

Men en undskyldning for at ytre os i vores eget land og efter vores egne love - den får I aldrig."

Sitat fra : http://www.frip.dk/undskyld/

Ivar_Loekken

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.12.2006
Antall liker
2
Hva er vitsen med å starte nye tråder på det samme tema som allerede blir debattert i en annen tråd? Én tråd er nok for ett tema, nå har vi fire. Det blir bare rot.

O

OldBoy

Gjest
Hva er vitsen med å starte nye tråder på det samme tema som allerede blir debattert i en annen tråd? Én tråd er nok for ett tema, nå har vi fire. Det blir bare rot.
Han bruker vel bare sin ytringsfrihet? Som du gjør. Og jeg.

Men det blir jo rot, det skal du ha.

K

kbwh

Gjest
Trådstarter har et poeng jeg slutter meg til.
Jeg mener at det er virkelig trist at de 3 heteste trådene på dette forumet handler om politikk og ikke musikk(gjengivelse).

Ivar_Loekken

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.12.2006
Antall liker
2
Han bruker vel bare sin ytringsfrihet? Som du gjør. Og jeg.

Men det blir jo rot, det skal du ha.
Jeg har da heller ikke truet med å drepe ham, ei heller utstedt en fatwah. Lufter bare en mening, at det blir ryddigere når ett tema holdes i én tråd.

O

OldBoy

Gjest
Jeg mener at det er virkelig trist at de 3 heteste trådene på dette forumet handler om politikk og ikke musikk(gjengivelse).
Kunne ikke sagt det bedre selv. Jeg er bare i tvil om "politikk" er det rette ordet.....

realist

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Antall liker
294
Trådstarter har et poeng jeg slutter meg til.
Hallo!!

Er det offtopic, så er det offtopic.! ;D

frans

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.12.2003
Antall liker
3

"Undskyld, undskyld

Undskyld, fordi vi ikke kræver blodhævn for morderne på vores landsmænd begået af muslimer.
Undskyld, fordi vi ikke render rundt med sprængstoffer på kroppen, når vi føler os krænget.

Men en undskyldning for at ytre os i vores eget land og efter vores egne love - den får I aldrig."

Dette burde vært tilføyd:

- Unnskyld at vi handlet så uklokt at vi ikke så rekkevidden av våre handlinger
- Unnskyld at vi fremstilte deres åndelig religion i et dårlig lys
- Unnskyld at vi krenket deres religion

Tre enkle setninger. Man kan velge å bruke ytringsfriheten til å si dette eller fortsette på samme spor for å provosere "rettroende".

A

Affa

Gjest
Dette burde vært tilføyd:

- Unnskyld at vi handlet så uklokt at vi ikke så rekkevidden av våre handlinger
- Unnskyld at vi fremstilte deres åndelig religion i et dårlig lys
- Unnskyld at vi krenket deres religion

Tre enkle setninger. Man kan velge å bruke ytringsfriheten til å si dette eller fortsette på samme spor for å provosere "rettroende".
-Unnskyld at vi ikke liker at dere vifter med AK47 og babler så fråden står
-Unnskyld at vi synes dere ser åndssvake ut mens dere hyler i kor og vifter med Franklin Mint boka deres
-Unnskyld at damene deres ser ut som søstra til spøkelseskladden
-Unnskyld at deres fremtoning virker mer primitiv enn den man ser hos brøleaper i Zoo
-Unnskyld at vi synes det å pule familie er grisete

frans

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.12.2003
Antall liker
3
Unnskyld at vi totalt er ute av stand til å innrømme noe som helst.

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
9.224
Torget vurderinger
1
La oss ta et par korstog. Regner med det vil vare i rundt 100 år, men kan hende vi for ordnet litt opp i samme slengen...

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.873
-Unnskyld at vi ikke liker at dere vifter med AK47 og babler så fråden står
-Unnskyld at vi synes dere ser åndssvake ut mens dere hyler i kor og vifter med Franklin Mint boka deres
-Unnskyld at damene deres ser ut som søstra til spøkelseskladden
-Unnskyld at deres fremtoning virker mer primitiv enn den man ser hos brøleaper i Zoo
-Unnskyld at vi synes det å pule familie er grisete
Du Affa, du får nå sagt det... ;D

LMC

Æresmedlem
Ble medlem
03.08.2006
Antall liker
13.711
Sted
Drøbak
Torget vurderinger
46
unnskyld at vi synes dere oppfører dere som et kapittel av "Life of Brian"
unnskyld at vi synes dere lever i steinalderen med deres kvinnesyn
unnskyld at vi synes det lukter svidd når dere tenner på døtrene deres

heia krekar, nå har du endelig fått krigen din

LMC

Æresmedlem
Ble medlem
03.08.2006
Antall liker
13.711
Sted
Drøbak
Torget vurderinger
46
det eneste du trenger å bli nærvøs for, er om noen nærmer seg honningkrukka di!
mvh
leif

B

bamsemann

Gjest
det eneste du trenger å bli nærvøs for, er om noen nærmer seg honningkrukka di!
mvh
leif
Honningkrukka har jeg gjemt lengst inn i skapet, tror ikke Affa kommer dit... ??? 8)

Dryg

Overivrig entusiast
Ble medlem
17.05.2005
Antall liker
3
Og unnskyld for at vi ikke ser underholdningsverdien med å steine folk til døde..

Psyklisten

Overivrig entusiast
Ble medlem
04.12.2004
Antall liker
0
Torget vurderinger
1
Det jeg ikke skjønner er hvordan i helvete fårèm ti tel å jobbe mellom all flaggbrenning og protestering? Må være et hektisk liv.

Dryg

Overivrig entusiast
Ble medlem
17.05.2005
Antall liker
3
Nei, lediggang er roten til alt ondt!

Raven8

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.09.2004
Antall liker
4
Det jeg ikke skjønner er hvordan i helvete fårèm ti tel å jobbe mellom all flaggbrenning og protestering? Må være et hektisk liv.

Det er vel en vanvittig jobb? ;D

realist

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Antall liker
294
Har noen tenkt på media sin rolle opp i alt dette ?
Media er nøkkelen til konfrontasjonen som vi nå ser, og denne konfrontasjonen  er helt nødvendig.  Islam trenger også en loftsrydding, uthiving av eldgamle spøkelser så og si. Hvor mye som blir igjen av Muhammed når badebannet (forhåpentligvis ikke blodet) er tappet ut vet jeg ikke, men en rundvask er tvingende nødvendig! Tiden er overmoden for det! En honnør til de som tok det opp, spesielt Jyllandsposten, men også Magasinet og andre uredde publikasjoner etterhvert som det demrer for de hvor viktig dette egentlig er.
Den ville ha kommet før eller siden allikevel. Har netopp sett Skavlans program i kveld, og det var intervju med en profilert islamkritiker, meget tankevekkende!

Hvis jeg før hadde vært i den minste tvil, så er jeg ikke det nå lenger!

Krekar? Denne mannen bør konfronteres hver gang han åpner kjeften med det uutholdelige tullet som hans syn egentlig er, krig var visst det siste budskapet hans, jeg tror at menige mislimer også er tenkende mennesker de også, og de trenger støtte. Ikke alle er fjernstyrte roboter selv om det av og til kan virke slik. Den respekten mullaene og muftiene, små som store forlanger er håpløst parkert av utviklingen, iallefall i den siviliserte del av verden. Det de forlanger er respekt for noe som ikke har forandret seg nevneverdig på 1000 år!

Reaksjonen på disse tegningene er den totale meningsløshet!

Raven8

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.09.2004
Antall liker
4
Media er nøkkelen til konfrontasjonen som vi nå ser, og denne konfrontasjonen er helt nødvendig. Islam trenger også en loftsrydding, uthiving av eldgamle spøkelser så og si. Hvor mye som blir igjen av Muhammed når badebannet (forhåpentligvis ikke blodet) er tappet ut vet jeg ikke, men en rundvask er tvingende nødvendig! Tiden er overmoden for det! En honnør til de som tok det opp, spesielt Jyllandsposten, men også Magasinet og andre uredde publikasjoner etterhvert som det demrer for de hvor viktig dette egentlig er.
Den ville ha kommet før eller siden allikevel. Har netopp sett Skavlans program i kveld, og det var intervju med en profilert islamkritiker, meget tankevekkende!

Hvis jeg før hadde vært i den minste tvil, så er jeg ikke det nå lenger!

Krekar? Denne mannen bør konfronteres hver gang han åpner kjeften med det uutholdelige tullet som hans syn egentlig er, krig var visst det siste budskapet hans, jeg tror at menige mislimer også er tenkende mennesker de også, og de trenger støtte. Ikke alle er fjernstyrte roboter selv om det av og til kan virke slik. Den respekten mullaene og muftiene, små som store forlanger er håpløst parkert av utviklingen, iallefall i den siviliserte del av verden. De forlanger er respekt for noe som ikke har forandret seg nevneverdig på 1000 år!

Reaksjonenpå disse tegningene er den totale meningsløshet!

Sitter med de samme tankene selv også etter kveldens skavland. Glad noen med formulerings evne fikk det ned på papiret.

Sailor

Overivrig entusiast
Ble medlem
23.01.2004
Antall liker
10
Reaksjonenpå disse tegningene er den totale meningsløshet!
Helt enig..................og jeg ser ingen grunn til at Norge skal beklage noen værdens ting.

8)

DAChild

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.01.2004
Antall liker
119
Torget vurderinger
2

"Undskyld, undskyld

Vurderer faktisk FRP akkurat nå................

Topp Bunn