Hvor mye volum skal de ha med ELF da?wilbur-x skrev:Ja det er 12" (830500)
Har utrolig lite volum ved ELF / 80 hz ? Forslag for 2 + 2 ? (Jeg har 4 stk )
Skal bruke ICE-muskler på de.
Har eksperimentert en god del med disse elementene i både bassrefleks og trykkammer.wilbur-x skrev:Ja det er 12" (830500)
Har utrolig lite volum ved ELF / 80 hz ? Forslag for 2 + 2 ? (Jeg har 4 stk )
Skal bruke ICE-muskler på de.
43 liter var det jeg likte best,men det går jo dypere jo større kasse du bruker.OivindJ skrev:Hei slinger.
Jeg sliter litt med å få til 50l + Sanddemping + moderate yttre mål (42x42cm i front holder synes jeg (50cm dybde går an))
(Sand-demping "ytterst" stjeler MYE volum..)
Du mener altså at 45 liter er det rette svaret?
Går det noe særlig mye dypere enn 30Hz da, selv med nok watt?
(Ideen om 50 liter, kommer ifra en annen kjent lukket diy-konstruksjon med Peerless element)
Neida, men ikke-innvidde gjester har sittet der og lurt på hvorfor buksebena blafret. 8)wilbur-x skrev:Sikkert mye misforståelser ved telefoon-samtah-ah-ah-ahler på benken over ?
Det er vel 3 forskjellige XXLS-modeller, så du må sikkert spesifisere hvilken det gjelder.OivindJ skrev:Vil 45-liter passe XXLS (<= obs; to x`er) godt og?
XXLS 12" - 830844Frode skrev:Det er vel 3 forskjellige XXLS-modeller, så du må sikkert spesifisere hvilken det gjelder.
Frode
Jepp.OivindJ skrev:Vil 45-liter passe XXLS (<= obs; to x`er) godt og?
Det første som slår meg er: Hva er vitsen med ELF?wilbur-x skrev:Har gjort et impuls-kjøp.. Hvordan benytte disse best (Bortsett som fruktkurv og askebeger) ?
Kan disse fungere bra i ELF ?