Hadde en skikkelig hakeslepp-opplevelse i dag. Har handlet en del brukt i det siste for å sette sammen et rimelig godt hytte-anlegg. Mine gamle skatter Electrocompaniet EC3 , Audio Technica OC30 og Dynaudio 1.3 fikk nylig følge av en Arcam P38 effektforsterker og en Rega Planar 3 samt Nordost Red Dawn høyttalerkabler. Siste kjøp var Nordost signalkabel SPM Reference som jeg tenkte var en overkill, men jeg fikk med en Red Dawn signalkabel for en billig penge. Koblet det hele opp med SPM Reference, men syntes ikke det satt slik det burde. Tenkte at jeg iallefall burde lytte til de betydelige billigere Red Dawn signalkablene.
Bang! Da satt det som en kule! Hvordan er det mulig? Er komponentmatching undervurdert når det gjelder kabelvalg?
Er ellers Kimber-fan i mitt Linn Sondek/Electrocompaniet/Proac hovedanlegg, men det er en annen historie.
Bang! Da satt det som en kule! Hvordan er det mulig? Er komponentmatching undervurdert når det gjelder kabelvalg?
Er ellers Kimber-fan i mitt Linn Sondek/Electrocompaniet/Proac hovedanlegg, men det er en annen historie.