ja.knutinh skrev:Er det noensinne en låt som slår den som regjerte den sommeren man var i den rette alderen og det motsatte kjønn plutselig gjorde seg gjeldende?
-k
Jeg kommer ikke på en eneste god erfaring med det annet kjønn ledsaget av like god musikk.ramos skrev:ja.knutinh skrev:Er det noensinne en låt som slår den som regjerte den sommeren man var i den rette alderen og det motsatte kjønn plutselig gjorde seg gjeldende?
-k
den sommeren regjerte nemlig glenn medeiros.
Stakkars jævel. ;D ;Dramos skrev:ja.knutinh skrev:Er det noensinne en låt som slår den som regjerte den sommeren man var i den rette alderen og det motsatte kjønn plutselig gjorde seg gjeldende?
-k
Slikt er jo lettere nå om dagen. Utvalgt musikk i det ene øret fra bluetooth/mobiltelefonen kan ledsage enhver romantisk situasjon både på byen og ellers. Så når det hele er over kan du spille soundtracket igjen og gjenoppleve de gode tidene, og også spare store penger på å hamstre parfymen hun bar for å sniffe denne en ensom lørdagskveld.Zomby_Woof skrev:Jeg kommer ikke på en eneste god erfaring med det annet kjønn ledsaget av like god musikk.
Trist, men leit. Hun jeg hang sammen med på Muddy Waters i månedsvis ville ikke ha meg likevel.
Det er mange år siden, men jeg husker fortsatt hvor godt hun luktet.. :'(
Slike minner er også verdt å ha. Det er slike undelige situasjoner som en husker i all ettertid og som er med på å forme en til den man er. Hvor indelig kjedelig var ikke livet om det hele bare var platte koseligheter og nøktern TV titting. Og musikken blir jo the soundtrack of your life.ramos skrev:jepp, musikk kan bringe tilbake mange dystre minner, zomby.
damer du ville ha, men som du ikke fikk.
damer som ble prakket på deg, men som du ikke ville ha.
den gangen du snek deg inn i et fremmed telt på roskilde for å spy, og ble brått edru av smerte fra en skotupp som sank fire centimeter inn i hullet der bak, og en svær jævel sto og freste "kom deg ut av teltet mitt!!!".
da du var høy som et fyrtårn på superskunk og sikkelen rant ukontrollert fra munnvikene, og frank zappa gnåla "whoever we are, wherever were from, we shoulda noticed by now, our behavior is dumb".
og så videre.
men gud så mange gode minner også. right?
ramos skrev:ja.knutinh skrev:Er det noensinne en låt som slår den som regjerte den sommeren man var i den rette alderen og det motsatte kjønn plutselig gjorde seg gjeldende?
-k
Isåfall veldig få!! Så jeg kjenner fortsatt blodpumpen jobbe litt ekstra når Samanta Fox med sitt "1 hit wonder" kommer ut fra høytalerene etter lange nok intervaller.knutinh skrev:Er det noensinne en låt som slår den som regjerte den sommeren man var i den rette alderen og det motsatte kjønn plutselig gjorde seg gjeldende?
-k
Jepp disse kommer ekstremt høyt opp på klassiskfronten min også!! På 1812 må man ha en forsterker og høytalere som yter stykket rettferdighet dersom man skal få det maximale utbyttet!!Tschaikowsky: "1812 overtyre"
Vivaldi: "De fire årstidene"
Spiralis Aleksander Borodin med "Prins Igor" [/quote skrev:Den har jeg faktisk ikke hørt klassiskversjonen av. Er det det samme stykket som Sissel Kyrkebø og en amerikansk rapper populiserte for endel år siden?
PS: Ble litt underfundig quoting her, men jeg lar det stå slik som et innslag av "kitch".
Gratulerer med innlegg nr 1000 F.R.A.N.K!F.R.A.N.K skrev:
Helt udødelig :.
Takk, det var et stort øyeblikk i mitt liv . Fint når man runder en milepæl at det kan gjøres på en verdig måte. The Stone Roses må nok nevnes i innlegg nr. 2000 og 3000 også . Forresten fint at denne tråden ligger i Off-topic, så slipper jeg å ødelegge det fine tallet. Kommer nok ikke til å skrive i topics på en stund ;D.OS skrev:Gratulerer med innlegg nr 1000 F.R.A.N.K!F.R.A.N.K skrev:
Helt udødelig :.
mvh,
OS