Beste pris på fostex t-500 mk ll

jokris

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.12.2006
Innlegg
6.412
Antall liker
2.603
Torget vurderinger
7
har fått ett tilbud på 13 500.- for to stk levert i norge, finnes det bedre dealer der ute ?
 

Milenko

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.04.2003
Innlegg
5.833
Antall liker
1.415
Sted
Steinkjer
Sjekket på Madisound og de bruker å ha ok priser på Fostex, ble ikke billigere enn 13500 med toll og frakt, så vil tro det er ca. der de ligger.
 

JanR

Rubinmedlem
Ble medlem
26.01.2006
Innlegg
32.190
Antall liker
1.529
Sted
Sarpsborg
jokris skrev:
har fått ett tilbud på 13 500.- for to stk levert i norge, finnes det bedre dealer der ute ?
Det er vel der de ligger (desverre for oss fattigfolk som vil ha)

/jan
 

jokris

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.12.2006
Innlegg
6.412
Antall liker
2.603
Torget vurderinger
7
ofrer litt kabler og lp plater for å få strekt meg til disse :(, forhåpentligvis blir de med meg en del år fremover så kost er kanskje ikke galent i det lange løp
 

JanR

Rubinmedlem
Ble medlem
26.01.2006
Innlegg
32.190
Antall liker
1.529
Sted
Sarpsborg
jokris skrev:
ofrer litt kabler og lp plater for å få strekt meg til disse :(, forhåpentligvis blir de med meg en del år fremover så kost er kanskje ikke galent i det lange løp
Du blir neppe skuffet, og ville overraske meg om du solgte de igjen ja ;)

/jan
 

jokris

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.12.2006
Innlegg
6.412
Antall liker
2.603
Torget vurderinger
7
takker for innspilla, ble til å bestille fra madisound, pga lang ventid fra benum, over 2 mnd såvidt jeg forsto.
har kikket på de rimeligere og snakket med litt folk her inne som har greie på det og det er visstnok en betydelig forskjell på de to modellene, ser på dette som en fremtidsretta investering, kan brukes leeeeeeeeeeenge fremover :)
 

Milenko

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.04.2003
Innlegg
5.833
Antall liker
1.415
Sted
Steinkjer
Sjelden å se på brukten, bruker vel å indikere at de som har dem liker dem :)
 

jokris

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.12.2006
Innlegg
6.412
Antall liker
2.603
Torget vurderinger
7
ja :) fant ikke slike på ebayen heller
 

gut_man

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.02.2004
Innlegg
5.449
Antall liker
3.163
Torget vurderinger
6
Har sikret meg et par fra Madisound jeg også. Tror ikke man finner så mye bedre priser heller. Har sjekker diverse europeiske leverandører og det blir mye dyere! Vurderte å få redusert verdien på forsendelsen, men magefølelsen sa nei. Og som nicket mitt indikerer stoler jeg på min gut feeling ;D står heller i noen lapper til den norske stat enn å få trøbbel eller at de forsvinner på veien..
 

jokris

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.12.2006
Innlegg
6.412
Antall liker
2.603
Torget vurderinger
7
gut_man skrev:
Har sikret meg et par fra Madisound jeg også. Tror ikke man finner så mye bedre priser heller. Har sjekker diverse europeiske leverandører og det blir mye dyere! Vurderte å få redusert verdien på forsendelsen, men magefølelsen sa nei. Og som nicket mitt indikerer stoler jeg på min gut feeling ;D står heller i noen lapper til den norske stat enn å få trøbbel eller at de forsvinner på veien..
samme her, mine er på vei med fed-ex nå
 
Topp Bunn