Har for noen dager siden bestilt meg en AT 33EV på NeedleDoctor i forbindelse med deres pågående salg. Fikk idag en mistenkelig mail fra en Vincent Frickle som kalte seg "jim@needledoctor.com" og som kunne fortelle at det var et problem å bruke MasterCard, fordi de kun aksepterte AmEx og wire transfer. Svært merkelig tenkte nå jeg da, ikke minst siden jeg har kjøpt AT via MasterCard der før.
Svindel? Lureri? Jeg svarte ham at da fikk han bare kansellere ordren dersom han ikke aksepterte MC og Visa, samtidig som jeg sendte en mail til en for meg kjent needledoctor-adresse (shipping@) og gav beskjed om denne mistenkelige meldingen. Gav samtidig uttrykk for at jeg mistenkte dette å være noe fishy, og at jeg ville legge ut et spørsmål på norsk forum for å høre om andres erfaringer om handel ved needledoctor.
Noen som har opplevd noe tilsvarende derfra?
Svindel? Lureri? Jeg svarte ham at da fikk han bare kansellere ordren dersom han ikke aksepterte MC og Visa, samtidig som jeg sendte en mail til en for meg kjent needledoctor-adresse (shipping@) og gav beskjed om denne mistenkelige meldingen. Gav samtidig uttrykk for at jeg mistenkte dette å være noe fishy, og at jeg ville legge ut et spørsmål på norsk forum for å høre om andres erfaringer om handel ved needledoctor.
Noen som har opplevd noe tilsvarende derfra?