Bilder på bruktbørsen

W.Sand

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.05.2012
Innlegg
2.977
Antall liker
4.265
Sted
moelv
Torget vurderinger
2
Har ikke lykkes med å legge ut bilder på brukt'n de to siste dagene. Prøvd forskjellige nettlesere:
Skjermbilde.JPG
 

Mori

Hi-Fi interessert
Ble medlem
16.12.2007
Innlegg
55
Antall liker
25
Sted
Nærbø
Torget vurderinger
12
Dette har jeg også opplevd di siste par mnd.
Så da ble det Finn gitt ????????????
 

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Innlegg
6.869
Antall liker
5.689
Torget vurderinger
1
Dette er nok browser-betinget, prøv en annen browser. Alt fungerer fint for meg, og da blir det vanskelig å lete etter en feil.
 

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Innlegg
24.590
Antall liker
15.154
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
Nå er det ikke mulig å legge ut bilder, videoer og lenker i det hele tatt fra iPad, ikke engang i min egen tråd. Hele rekken med knapper for slike handlinger og formatering borte vekk.
 

Evo III

Hertugen av Langhus
Ble medlem
25.12.2009
Innlegg
25.766
Antall liker
50.395
Sted
Hjemme
Torget vurderinger
78
IMG_2741.JPG
Nå er det ikke mulig å legge ut bilder, videoer og lenker i det hele tatt fra iPad, ikke engang i min egen tråd. Hele rekken med knapper for slike handlinger og formatering borte vekk.
I fra iPad
 

lyntoft!

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.05.2008
Innlegg
1.427
Antall liker
803
Sted
Kløfta
Torget vurderinger
1
Det kan være lurt å skru paddene helt av og på igjen, de også.
 

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Innlegg
24.590
Antall liker
15.154
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
Det kan være lurt å skru paddene helt av og på igjen, de også.
Det holdt å legge ned Safari helt. Siden jeg låner padda når jeg er ute og reiser så vet jeg ikke når den sist ble slått av. På PC forsvinner aldri funksjoner uten at du blir advart på forhånd. Men takk for konstruktive forslag. :)
 

tyan

Musiker
Ble medlem
31.10.2009
Innlegg
257
Antall liker
48
Sted
Telemark
Dette kan selvfølgelig ha vært tilfeldig men jeg fikk denne feilen en rekke ganger helt til jeg reduserte bildestørrelsen på annonsebildet mitt. Bildet som ble tatt med min mobil var på 3,5mb. Reduserte størrelsen og kvaliteten i Photoshop og fikk bildet ned til 161kb og da fikk jeg laget annonsen på første forsøk.
 

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Innlegg
24.590
Antall liker
15.154
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
Dette kan selvfølgelig ha vært tilfeldig men jeg fikk denne feilen en rekke ganger helt til jeg reduserte bildestørrelsen på annonsebildet mitt. Bildet som ble tatt med min mobil var på 3,5mb. Reduserte størrelsen og kvaliteten i Photoshop og fikk bildet ned til 161kb og da fikk jeg laget annonsen på første forsøk.
Med dagens høyoppløste mobilkameraer burde det være en selvfølgelighet å resize bildene til mer webvennlig størrelse før de postes. Det er ikke så forbanna vanskelig å ta de inn i f.eks. Pixlr i iPhone før posting. Da slipper du også feil retning.
 
Topp Bunn