Steen
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 06.02.2005
- Antall liker
- 1.536
Anlegget er mer eller mindre omringet av min kones maksimalistiske stil …
Anlegget er mer eller mindre omringet av min kones maksimalistiske stil …
Veldig fint rom. Likte at TV’et inngår i en sammenheng med bildene og blir som et bilde det ogsåHar en eldre hacket Ikea-benk, med selvlaget fjernkontrollvennlig dør og en terrazzo-plate på toppen. Med Harbeth skvist inn i hvert hjørne (ikke spesielt god plassering for disse) leter jeg imidlertid etter en smalere og bedre løsning som gir etterlengtet rom til høyttalerplassering der jeg slipper å løfte de frem på gulvet for perfekt posisjon. Problemet er at denne rommer så mye musikk, og i leilighet er plass alltid en utfordring. Et ekte i-landsdilemma. Foreløpig heller jeg mot USM-haller, men tråler samtidig markedet for alternative hustruvennlige løsninger. Innspill tas imot med takk. Avslutter med bilde fra lytteposisjon. Vis vedlegget 1010823 Vis vedlegget 1010824 Vis vedlegget 1010825
Kul cirkusplakatPylon Obsidian rack i Oil Wax Chocolate farge:
Vis vedlegget 1011251
Vis vedlegget 1011252
Wiim Pro -> RME ADI-2 DAC FS -> Nord Acoustics NCx500 dual mono -> Fyne Audio F502SP, med Roon på Mac Mini som drivverk.
SkyvefeltPylon Obsidian rack i Oil Wax Chocolate farge:
Bergmann, Allnic, MI er en god kombo. Er det til overmål en Ortofon Cadenza Black også ???Interessant at vi har de samme komponentene, @Trane.
Indeed! Tegnet/designet av faren til en inngiftet (avdød) dansk slektning, tror det er en limited edition av et opptrykk. Fortjener bedre ramme…Kul cirkusplakat
Kjører budsjettutgaven. En Cadenza RedBergmann, Allnic, MI er en god kombo. Er det til overmål en Ortofon Cadenza Black også ???
Spenstig fargevalg!Fy steike, så mange fine rack her på sentralen.
Dessverre er nok jeg nederst på rangstigen her når det kommer til det estetiske.
Sånn har det kanskje lett for å bli når man er sin egen herre over en løgen cave, og har mange baller lufta på diverse prosjekter.
Vis vedlegget 1009887
Ikke noe rack å skryte av akkurat.
RME dac
Diverse billige Crown amper
En liten t-amp til diskant horna som ikke er synlig i bildet.
En Anal-view 0100 amp til mellom hønna.
Men jeg har en ganske fet Purifi ET400 amp (venstre side) som driver doble 15" midbass fra
Acoustic Elegance.
Og en vifte løs støyfri nuc pc. ...hva mer trenger man?
Jeg synes det er gøyere å tukle med transducere som befinner seg på rackets
høyre og venstre side.
Vis vedlegget 1009893
Vis vedlegget 1009894
Til tider så låter det ganske så fett også.
Kommer litt an på humør og dagsform.