vi flyr til munchen og tar et par dager med storby, før vi hopper over i leiebil for å cruise de tysk-østerrikske alpene fire dager.
(to voksne).
midten av juli.
trenger tips fra folk som kjenner området godt. jeg har aldri vært noe alpemann.
ønsker å unngå byer etter munchen, helst overnatting i koselige landsbyer, og sykkelturer i fjellet.
en natt i salzburg blir det nok.
og kanskje en tur ned til nord-tyrol en eller annen plass.
hvilke steder bør vi besøke?
hva bør vi få med oss?
gode overnattingstips (+/- en norsk tusing natta) som lar seg booke uten for mye styr?
noe spesielt vi skal være oppmerksom på ifht vær og vind, lokale særegenheter, etc?
og til sist, duger en peugeot 206cc til jobben? (jeg er skeptisk som fy, men den er iaff blant de billigere cabene 8)).
(to voksne).
midten av juli.
trenger tips fra folk som kjenner området godt. jeg har aldri vært noe alpemann.
ønsker å unngå byer etter munchen, helst overnatting i koselige landsbyer, og sykkelturer i fjellet.
en natt i salzburg blir det nok.
og kanskje en tur ned til nord-tyrol en eller annen plass.
hvilke steder bør vi besøke?
hva bør vi få med oss?
gode overnattingstips (+/- en norsk tusing natta) som lar seg booke uten for mye styr?
noe spesielt vi skal være oppmerksom på ifht vær og vind, lokale særegenheter, etc?
og til sist, duger en peugeot 206cc til jobben? (jeg er skeptisk som fy, men den er iaff blant de billigere cabene 8)).