Billig TV bord hos Jysk

Psyklisten

Overivrig entusiast
Ble medlem
04.12.2004
Antall liker
0
Torget vurderinger
1
Skjønner ikke at det går an å selge så billig TV bord som dette. Jeg kjøpte et og bruker det til anlegget, helt supert bord i sotet glass. Det går akkurat to standard hi-fi komponenter i bredden, 2x19" går ikke. Ingen vits i å snekre selv når man får et slikt et for 500,-

Vermin

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.09.2006
Antall liker
5.916
Sted
Bjerkreim
Torget vurderinger
45
Hadde dette tidligere. Det samlet støv som et h.....!
For det andre så er de forbannede stolpene i midten bak eksremt i veien så inegn av mine komponeneter kunne stå rett i dette uten at kabler kom i klem.

Så etter noen måneder knuste hele driten i et helsikkes brak. Uff, dyre 500kr. etter reperasjon på diverse

Psyklisten

Overivrig entusiast
Ble medlem
04.12.2004
Antall liker
0
Torget vurderinger
1
Det er vel greit at bordet viser deg at du bør tørke støv vel? Var det du som knuste det, eller gikk det bare i knas?

Raist

Overivrig entusiast
Ble medlem
20.09.2004
Antall liker
29
Sted
Setesdal
Necroth skrev:
Så etter noen måneder knuste hele driten i et helsikkes brak. Uff, dyre 500kr. etter reperasjon på diverse
:eek:

Nå ble jeg nesten litt bekymret!! Knuste det helt uten videre?

Torsen

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.08.2005
Antall liker
152
uff da, ikke bra. Hvor mye skal denne benken tåle? Flatskjerm, stereo etc. blir jo noen kilo.
Noen som har brukt Ikea´s Lack reol har opplevd det samme. Det som skjer der er at de ettermonterte benene blir trykkt inn i de hule platene ved for stor vekt. Vips, så velter hele sulamitten.

Mitt råd her er at det limes på en heldekkende 6mm finerplate før bena monteres. Platen kan lett beises i den farven hyllen har. Den vil da knapt synes...

SOEDAL

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.03.2002
Antall liker
507
Necroth skrev:
Uffda, nå ble jeg også bekymret. Jeg bruker dette bordet selv og liker ikke tanken på at det skal knuse sånn uten videre. Hvordan gikk det i stykker? Selv har jeg blandt annet en 25 kilos integrert forsterker plassert oppå...

Vermin

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.09.2006
Antall liker
5.916
Sted
Bjerkreim
Torget vurderinger
45
Den begynte og sprekke rundt beina. Så en dag gikk den i totalt knas. Og det ble i småbiter skal jeg fortelle deg. Jeg hadde et 28" bilderørs tv på toppen. og Lyngdorf forsterkere inni det. Ikke store vekta fra forsterkere nei

O

OivindJ

Gjest
Uff, har stått på Jysk å vurdert denne selv.

Ser ut til at det kan bli ganske stort bøyemoment i midten foran på den konstruksjonen der med en bilderør tv oppå.

Kanskje noen diy forsterkninger? Som f.eks to ekstra rørbiter i midten foran. En imellom glassplate 1 og 2, og en imellom glassplate 2 og 3. Eventuelt helt ned til gulvet.

Topp Bunn