He heLMC skrev:billig? ???
sag 30mm av langkosten og borr hull selv!
mvh
Leif
finishen er jo opp til deg!hel skrev:He heLMC skrev:billig? ???
sag 30mm av langkosten og borr hull selv!
mvh
Leif
Kunne tenkt meg en smule bedre finish ;-)
Her er et stort utvalg fra planet jord som er noe billigere...audionut skrev:Ca. 3000. kr. for de treknottene? ??? Hva er så spesielt med de? Er det treverk fra regnskogen på Mars?
Iht. reklamen så låter de bedre (!!!), og hva betaler vi ikke villig vekk for «good vibrations»?audionut skrev:Ca. 3000. kr. for de treknottene? ??? Hva er så spesielt med de? Er det treverk fra regnskogen på Mars?
Jeg søkte selv på "volume knob" på ebay men fikk så mange gitarknotterjane skrev:Her er et stort utvalg fra planet jord som er noe billigere...audionut skrev:Ca. 3000. kr. for de treknottene? ??? Hva er så spesielt med de? Er det treverk fra regnskogen på Mars?
http://shop.ebay.com/?_from=R40&_trksid=p5197.m570.l1313&_nkw=knobs&_sacat=See-All-Categories
Ja vel. :KJ skrev:Iht. reklamen så låter de bedre (!!!), og hva betaler vi ikke villig vekk for «good vibrations»?audionut skrev:Ca. 3000. kr. for de treknottene? ??? Hva er så spesielt med de? Er det treverk fra regnskogen på Mars?
mvh
KJ
Så kultRM skrev:Jeg kan dreie en til deg Hans Erik. Da kan du designe den selv, og 5mm hull er ikke noe problem.
Roar