Black Friday special - Eversolo DMP-A8 HFS Edition + mere

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…

Informasjon om bruker

Høvdingen
The big chief
Administrator
Medlem siden
Antall liker
6.147
Link til alle artikler
55
Høvdingen sine annonser
Bransjenyheter
Black days i Hifisentralen sin nettbutikk

Black days i Hifisentralen sin nettbutikk

• 0
Black days og nyheter fra Eversolo - Hifisentralen nettbutikk Vi gir 10% rabatt på alle varer (bortsett fra Eversolo streamere) frem til 1. desember :) Link til nettbutikken Tilbudet gjelder...
Fortsett
Bransjenyheter
Viktig melding 2

Viktig melding 2

• 20
Hei folkens. Frem og tilbake er forvirrende, men jeg har gått tilbake til versjonen som vi mistet på lørdag. Jeg skjønner at enkelte sikkert vil bli litt frustrert, men det vil isåfall være 1...
Fortsett
Bransjenyheter
Billig rom til leie på Horten messen - utstiller eller privat

Billig rom til leie på Horten messen - utstiller eller privat

• 13
Hifisentralen har leid Rom 312 (Privaten) på Horten messen 2024, men har ikke mulighet til å stille i år. Dette rommet har et nokså stort lytterom (ca 25kvm) + eget stort soverom + bad, og vi...
Fortsett
Besøksartikler
Bilder fra hi-fi messen i Munchen 2024 - Dag 3

Bilder fra hi-fi messen i Munchen 2024 - Dag 3

• 6
HIgh End Munich 2024 - Dag 3. Da har siste dagen kommet for Høvdingen, og jeg fortsetter å være imponert over dette arrangementet, og hele opplegget er særdeles godt gjennomført. En vil se...
Fortsett
Besøksartikler
Bilder fra hi-fi messen i Munchen 2024 - Dag 2

Bilder fra hi-fi messen i Munchen 2024 - Dag 2

• 6
Nedenfor kommer en del bilder fra High End Munich 2024, og dag 2 er nå overstått. I morgen (lørdag) vil det åpne for folk som ikke er tilknyttet Bransje eller Presse. Dette blir et litt kort...
Fortsett
Besøksartikler
Bilder fra hi-fi messen i Munchen 2024

Bilder fra hi-fi messen i Munchen 2024

• 18
HIgh END Hi-Fi SHow i Munich 2024 er i full gang, og jeg har lagt ved en rekke bilder som viser en del av årets utstillere. Bildene dekker nesten alle rom fra 2 etasje. Det har vært en lang og...
Fortsett
Topp Bunn