Ønsker anbefaling Black Week / Black Friday 2020 - Oversikt over gode tilbud innen Audio og Video

mk1classic

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.01.2009
Innlegg
1.871
Antall liker
1.436
Sted
Sandvika
Torget vurderinger
2
Hei,

Jeg tenkte dette kunne være et sted å samle linker og innspill på gode November 2020 - "Black Friday" og "Black Week" relaterte tilbud for audio- og videoutstyr.
 

mk1classic

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.01.2009
Innlegg
1.871
Antall liker
1.436
Sted
Sandvika
Torget vurderinger
2

torem

Hi-Fi freak
Ble medlem
20.12.2007
Innlegg
2.933
Antall liker
747
Stereofil har et opplegg med at du kan sende dem en epost med ønske om et godt tilbud.

 

mk1classic

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.01.2009
Innlegg
1.871
Antall liker
1.436
Sted
Sandvika
Torget vurderinger
2
Soundgarden har Black week / Black Friday nettside

De har også en Black Friday prisgaranti hvis et produkt skulle settes ned i løpet av uken.
 
X

X186841

Gjest
Den på Soundgarden må være for 2021, sitat:
"Følg med! Nå er det igjen duket for Black Week! Vi feirer med enda flere og enda bedre tilbud enn noen gang tidligere! Det hele braker løs lørdag 20. november, og vi fyller på med nye tilbud hver eneste dag frem mot Black Friday."
 
X

X186841

Gjest
Elkjøp har startet allerede hvis du melder deg inn i kundeklubben.
 

mk1classic

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.01.2009
Innlegg
1.871
Antall liker
1.436
Sted
Sandvika
Torget vurderinger
2
Den på Soundgarden må være for 2021, sitat:
"Følg med! Nå er det igjen duket for Black Week! Vi feirer med enda flere og enda bedre tilbud enn noen gang tidligere! Det hele braker løs lørdag 20. november, og vi fyller på med nye tilbud hver eneste dag frem mot Black Friday."
De har linket til den siden i en email de sendte ut for 3 dager siden. Så det må ansees som en liten skrivefeil.
 

torem

Hi-Fi freak
Ble medlem
20.12.2007
Innlegg
2.933
Antall liker
747
Sikkert bare meg, men jeg har ikke helt oversikten over hvilken relasjoner jeg har til div. aktører. Jeg får noen eposter fra Mala, men om det betyr at jeg er med i en kundeklubb er jeg usikker på.

Det eneste jeg er sikker på er at jeg er med i alt hos Platekomp., for de sender meg flere eposter daglig!
 

torem

Hi-Fi freak
Ble medlem
20.12.2007
Innlegg
2.933
Antall liker
747
Ok, fikk email fra Mala nå med kundetilbud. Så ja, det er noen tilbud der som ikke står på web-sidene.
 

Retep

Steine galen
Ble medlem
27.01.2005
Innlegg
22.985
Antall liker
20.115
Sted
Volda
Torget vurderinger
23
Hei
Alle vil kunne se disse eksklusive tilbudene under Blackweek fanen, men du må være logge inn som kunde :)
 

Billa

Overivrig entusiast
Ble medlem
05.06.2007
Innlegg
1.134
Antall liker
464
Torget vurderinger
2
Det er frustrerende dette! Det ramler inn vinyl og BlueRay filmer fra Platekompaniet. De har tilbud hele måneden og mye vinyl til 150 kr. Også 180 grams.
 

PeriodeLytter

Hi-Fi freak
Ble medlem
26.02.2013
Innlegg
3.037
Antall liker
2.483
Hva er denne idiotien med at man må registrere seg for å få tilbud?

Rar måte å drive butikk på spør du meg, Hvor man rett ut sier at man ikke ønsker motta penger og sikre seg levebrød fra alle potensielle kunder.
 
X

X186841

Gjest
Er for å få deg på mailinglista så de kan spamme deg ihjel siden.
 

aam01

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.09.2014
Innlegg
3.684
Antall liker
2.286
Sted
Sandvika
Torget vurderinger
4
Det er noe slitsomt å måtte være medlem av en eller annen suspekt kundeklubb for å få gode tilbud. Og de som bare annonserer sine tilbud på facebook går i alle fall glipp av meg som kunde. Mala er en av leverandørene som kan skjerpe seg her, men ikke den eneste.
 

Auditor

Æresmedlem
Ble medlem
27.02.2006
Innlegg
12.091
Antall liker
4.345
Torget vurderinger
1
Poenget er da å SELV søke tilbudene, utfra HVA DU FAKTISK TRENGER. Legg gjerne også MER penger enn et fastsatt budsjett i å få en mer holdbar løsning. Svartefredag er erfaringsmessig en svært god dag i året å foreta oppgraderinger innen spesielt hodetelefoner, turntables, pickups og analoge formater. Så den som ellers ville hatt penger til en Crosley kan gå ut av butikken med en langt bedre Rega- for eksempel- til samme prisen ;) Hva som anses som et godt tilbud er individuelt, og det er absolutt ikke smart å BARE fokusere på pris. Bruk forhandlere du stoler på, dropp mer eller mindre suspekte, ukjente nettsider for å spare en ekstra hundring. Og gå etter det du VIRKELIG ønsker deg- utfra HVEM DU SELV ER. Bruk din kritiske sans! Og følg hjertet. Men la ikke hodet være igjen utafor døra heller. En transaksjon er ikke vellykket før alle involverte parter er fornøyde ;)
 
Sist redigert:

Tamburinmann

Hi-Fi interessert
Ble medlem
20.03.2016
Innlegg
57
Antall liker
28
Ser komplett selger Klipsch RP- 280 f til 7490 kr. Dette er et helt ok tilbud, men dette er en modell som er utgått for en stund siden. De hadde akkurat samme tilbud for et år siden på disse høyttalerene. De låter bra hos meg på en liten set- rørforsterker på 2x 6 watt.
 

mk1classic

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.01.2009
Innlegg
1.871
Antall liker
1.436
Sted
Sandvika
Torget vurderinger
2
Lean-Business i uk har et Black Week salg på div utgående produkter.

FaitalPro STH100 horn til £15.75


i tillegg div Celestion PA basser.
 

eldo472

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.01.2005
Innlegg
1.025
Antall liker
268
Sted
Tranby
Elkjøp har gromme Samsung TV 'r fra 15000 for 55".
 
C

Cyber

Gjest
Motsatt her kjenner bare 1 (Dame) som har aktive
Du kan egentlig ta bort ordet passive. Jeg kjenner (nesten) ingen som har gulvhøyttalere eller hifi-høyttalere slik vi her på HFS tenker om det. (Har forsåvidt ikke selv heller de siste årene.)

Folk kjøper ørepropper og Sonos. Og det er jo ganske lett å skjønne.
 
U

utgatt medlem 1034

Gjest
Du kan egentlig ta bort ordet passive. Jeg kjenner ingen som har gulvhøyttalere eller hifi-høyttalere slik vi her på HFS tenker om det. (Har forsåvidt ikke selv heller de siste årene.)

Folk kjøper ørepropper og Sonos. Og det er jo ganske lett å skjønne.
OK
 

mk1classic

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.01.2009
Innlegg
1.871
Antall liker
1.436
Sted
Sandvika
Torget vurderinger
2
Stor TV med stort avslag er Samsung sin nye 8K 85" Q950TS. Nedsatt fra 120.000kr til 69.990kr.

 

torem

Hi-Fi freak
Ble medlem
20.12.2007
Innlegg
2.933
Antall liker
747
Tilbud både hos Stereofil og OHC på Technics SL-1210GAE Limited Edition m/Nagaoka JT-1210 :).
 

mk1classic

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.01.2009
Innlegg
1.871
Antall liker
1.436
Sted
Sandvika
Torget vurderinger
2
Audeze har tilbud på hodetelefoner.
Dessverre så ser det ut til å ha gått for når det gjelder deres klassiske headset, da alle er utsolgt.

 

Billa

Overivrig entusiast
Ble medlem
05.06.2007
Innlegg
1.134
Antall liker
464
Torget vurderinger
2
Utsolgt!!!!
Skulle kaste meg over 99 kr tilbudet på vinyl hos CDon. Hadde plukket ut en rekke kandidater, men måtte gjøre noe før jeg bestilte. Når jeg kom tilbake til PC var de fleste "utsolgt" :eek:
 
C

Cyber

Gjest
Utsolgt!!!!
Skulle kaste meg over 99 kr tilbudet på vinyl hos CDon. Hadde plukket ut en rekke kandidater, men måtte gjøre noe før jeg bestilte. Når jeg kom tilbake til PC var de fleste "utsolgt" :eek:
Penger spart! :)
 

Billa

Overivrig entusiast
Ble medlem
05.06.2007
Innlegg
1.134
Antall liker
464
Torget vurderinger
2
Du kan trøste deg med at det dukker opp nye muligheter til å blåse av pæng på sort gull :love:
 
Topp Bunn