Dersom noen har en 33,3 runders Terry Evans fra Audioquest de ikke har bruk for.....Audioquest hadde mye bra blues og jazz på samvittigheten på 90 tallet
Dersom noen har en 33,3 runders Terry Evans fra Audioquest de ikke har bruk for.....Audioquest hadde mye bra blues og jazz på samvittigheten på 90 tallet
Bruk for og bruk for? Har "Puttin' It Down" og spiller den i ny og ne. Bra produksjon og lyd som det meste på Audioqest. Har du sjekket EBay eller Discogs?Dersom noen har en 33,3 runders Terry Evans fra Audioquest de ikke har bruk for.....Audioquest hadde mye bra blues og jazz på samvittigheten på 90 tallet
Joda, alt er mulig å få tak på, noen ganger må man både ha tålmodighet og akseptere dustepriser.Bruk for og bruk for? Har "Puttin' It Down" og spiller den i ny og ne. Bra produksjon og lyd som det meste på Audioqest. Har du sjekket EBay eller Discogs?Dersom noen har en 33,3 runders Terry Evans fra Audioquest de ikke har bruk for.....Audioquest hadde mye bra blues og jazz på samvittigheten på 90 tallet
Trodde han var omtrent ukjent i Norge så det er veldig kjekt JMM at du kjente TamVeldig hyggelig fyr også. Så ham flere ganger i Edinburgh og var på by'n med ham et par ganger. God venn av broder'n til forloveden min.
Ble insptrert til å spille litt Screamin JScreamin' Jay Hawkins: Feast of the Mau Mau. Årntli gøyal R&B.
Vis vedlegget 779036
Vis vedlegget 779037
Jeg ville også hatt en fin kveld med disse platene som også står i hyllene hjemme hos meg.Har hatt en veldig fin kveld med disse:
Vis vedlegget 779051
Vis vedlegget 779052
Vis vedlegget 779054
Vis vedlegget 779055