BLUESBREAKERSBLOODSUGARSEXMAGIK

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • ptb

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.11.2008
    Innlegg
    14.310
    Antall liker
    16.930
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    13
    Jeg har nøyd meg med 3 av de. Den fjerde var vel den «telefon» greia? Den har jeg stått over. Så kom det vel en samleplate også?
     
    Sist redigert:

    bluesbreaker

    Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Innlegg
    22.514
    Antall liker
    57.383
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Hadde glemt "Long Distance call". Den har jeg ikke, Har heller ikke hørt faktisk.
     
    Sist redigert:

    Espen L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Innlegg
    3.970
    Antall liker
    10.453
    Sted
    Skien
    Vis vedlegget 680917
    Ettermiddagstoner
    - Idiot Prayer - Nick Cave.
    En knall behagelig plate!
    Noe godt i glasset og litt stearinlys om kvelden med denne skiva(y)
    Jeg spiller mer og mer av Nick Cave han seiler opp som en av de virkelig store for meg :) Synd at konserten i Oslo ble avlyst hadde selvfølgelig billett, krysser fingre for at han kommer i 2022.

    Mvh: Espen L
     

    bluesbreaker

    Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Innlegg
    22.514
    Antall liker
    57.383
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    En knall behagelig plate!
    Noe godt i glasset og litt stearinlys om kvelden med denne skiva(y)
    Jeg spiller mer og mer av Nick Cave han seiler opp som en av de virkelig store for meg :) Synd at konserten i Oslo ble avlyst hadde selvfølgelig billett, krysser fingre for at han kommer i 2022.

    Mvh: Espen L
    Vi har også billett til 5.mai som vi ikke får brukt. Ikke så overraskende egentlig, og vi må bare håpe at det blir satt opp ny konsert.
    Godt i glasset er jeg med på, men venter helst til helga. Skal tenne et tæljlys! 😄
     

    bluesbreaker

    Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Innlegg
    22.514
    Antall liker
    57.383
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Hva er det man ønsker seg til jul?
    1607673831951.png
    Men , -det hjelper ikke å glitre i fitta hvis man er tom i hodet.

    1607674669505.png

    Kjenner det begynner å klemme til. Er ingen julemann. Ser fram mot 2.januar.

    Supra Cat8 begynner nok å bli innspilt nå.:cool:
    Det høres bra ut. Veldig fornøyd!
    1607675712602.png

    Det var Audio Bacon også...:ROFLMAO:
    "Selv under en lytteøkt med en mye dyrere kabel, ble jeg trukket tilbake til SUPRA CAT8. Hver kabel hadde sine egne egenskaper, men Supra CAT8 drar meg bare inn i musikken. Jeg måtte gjøre et par trippel tilnærminger fordi jeg ikke kunne tro at jeg konsekvent hadde foretrukket kabelen for 45 dollar "
    (google translator)

    Alvorlig talt;
    Jeg kan ikke si jeg hører forskjell fra El-kjøp Cat 6, men jeg ser på nettverkskabelen fra Supra som en slags kvalitetssikring i kjeden.
    Den sitter mellom NetGear Orbi ruteren og Lumin D2.
    Den er godt laget, og gjør ingen feil som jeg kan høre. Hver enkelt kabel er sjekket og godkjent hos Supra.
    Litt dyrere enn vanlig Cat5 eller 6, men mye rimeligere enn mer eksotiske greier.
    Jeg synes at de som mener det er forskjell på ethernetkabler skal få slippe hets og latterliggjøring som det har vært en tendens til i det siste. Om folk kjøper Vodka i metervis eller litervis må være opp til den enkelte.


    1607677172808.png
    1607677057620.png


    Stemningen stiger et hakk ved å se min egen ønskereprise; Larkin Poe, Beatles DAYTRIPPER.

    God helg.:)
     

    gismo

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Innlegg
    24.468
    Antall liker
    31.824
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    Hva er det man ønsker seg til jul?
    Vis vedlegget 681339
    Men , -det hjelper ikke å glitre i fitta hvis man er tom i hodet.

    Vis vedlegget 681342
    Kjenner det begynner å klemme til. Er ingen julemann. Ser fram mot 2.januar.

    Supra Cat8 begynner nok å bli innspilt nå.:cool:
    Det høres bra ut. Veldig fornøyd!
    Vis vedlegget 681344
    Det var Audio Bacon også...:ROFLMAO:
    "Selv under en lytteøkt med en mye dyrere kabel, ble jeg trukket tilbake til SUPRA CAT8. Hver kabel hadde sine egne egenskaper, men Supra CAT8 drar meg bare inn i musikken. Jeg måtte gjøre et par trippel tilnærminger fordi jeg ikke kunne tro at jeg konsekvent hadde foretrukket kabelen for 45 dollar "
    (google translator)

    Alvorlig talt;
    Jeg kan ikke si jeg hører forskjell fra El-kjøp Cat 6, men jeg ser på nettverkskabelen fra Supra som en slags kvalitetssikring i kjeden.
    Den sitter mellom NetGear Orbi ruteren og Lumin D2.
    Den er godt laget, og gjør ingen feil som jeg kan høre. Hver enkelt kabel er sjekket og godkjent hos Supra.
    Litt dyrere enn vanlig Cat5 eller 6, men mye rimeligere enn mer eksotiske greier.
    Jeg synes at de som mener det er forskjell på ethernetkabler skal få slippe hets og latterliggjøring som det har vært en tendens til i det siste. Om folk kjøper Vodka i metervis eller litervis må være opp til den enkelte.


    Vis vedlegget 681350 Vis vedlegget 681349

    Stemningen stiger et hakk ved å se min egen ønskereprise; Larkin Poe, Beatles DAYTRIPPER.

    God helg.:)
    Godt å høre blues, ttt vettu😊🎼
    Godt du gikk for supra og ikke vodka, den passer itte i jula.... skal være akevitt da veit du🎅🏼🎄🐒

    gismo
     

    kwil

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.09.2003
    Innlegg
    2.272
    Antall liker
    905
    Hva er det man ønsker seg til jul?
    Vis vedlegget 681339
    Men , -det hjelper ikke å glitre i fitta hvis man er tom i hodet.

    Vis vedlegget 681342
    Kjenner det begynner å klemme til. Er ingen julemann. Ser fram mot 2.januar.

    Supra Cat8 begynner nok å bli innspilt nå.:cool:
    Det høres bra ut. Veldig fornøyd!
    Vis vedlegget 681344
    Det var Audio Bacon også...:ROFLMAO:
    "Selv under en lytteøkt med en mye dyrere kabel, ble jeg trukket tilbake til SUPRA CAT8. Hver kabel hadde sine egne egenskaper, men Supra CAT8 drar meg bare inn i musikken. Jeg måtte gjøre et par trippel tilnærminger fordi jeg ikke kunne tro at jeg konsekvent hadde foretrukket kabelen for 45 dollar "
    (google translator)

    Alvorlig talt;
    Jeg kan ikke si jeg hører forskjell fra El-kjøp Cat 6, men jeg ser på nettverkskabelen fra Supra som en slags kvalitetssikring i kjeden.
    Den sitter mellom NetGear Orbi ruteren og Lumin D2.
    Den er godt laget, og gjør ingen feil som jeg kan høre. Hver enkelt kabel er sjekket og godkjent hos Supra.
    Litt dyrere enn vanlig Cat5 eller 6, men mye rimeligere enn mer eksotiske greier.
    Jeg synes at de som mener det er forskjell på ethernetkabler skal få slippe hets og latterliggjøring som det har vært en tendens til i det siste. Om folk kjøper Vodka i metervis eller litervis må være opp til den enkelte.


    Vis vedlegget 681350 Vis vedlegget 681349

    Stemningen stiger et hakk ved å se min egen ønskereprise; Larkin Poe, Beatles DAYTRIPPER.

    God helg.:)
    Vodka'n i metervis er i hvertfall omtalt som en dårlig investering, når det angår ethernetkabling🥴.

    Skulle man testet "Audiophil" ethernet kabel, har jeg lest meg opp til at SOtm dcbl-cat7 og (aller helst) Shunyata Sigma er veien å gå.

    Her går det i Supra cat 8 mellom alle digitale ledd. EN ting ER sikkert, avspilling av digitalfiler ligger milevis bak pløying i gravert potetfårer mht musikals velvære og nytelse i dette huset- ingen ethernetkabel i verden kan gjøre noe som ligner å være i nærheten av noe som helst med akkurat det...

    God helg, med eller uten vodka🤞
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.205
    Antall liker
    62.246
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Et strålende innlegg, BB, men du får to minuspoeng; du skrev f-ordet.........og la ut ønskereprise med Larkin Poe 😎 Skamme seg 😄 Ha en fin helg! Her ramler det snart inn folk til lutefisk. Blir nok en bedre fredag enn lørdag 😄
     

    sundkoien

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.01.2007
    Innlegg
    2.599
    Antall liker
    4.132
    Sted
    Kirkenær
    Torget vurderinger
    2
    Lutefisk er kun akseptabelt med massevis av bacon, Aquavit og øl.. NaOH bør etter min mening brukes til å fjerne maling, ikke i næringsmidler... Juletorsk uten lut, men med bacon og Aquavit er like greit 😉👍
    Søstrene Sisters blir det aldri for mye av, og bare tanken på at Rebecca Lovell pynter seg til jul kan få hvemsomhelst i stemning.
    Her spilles Idiot Prayer på høyt volum på husmoranlegget, Oh Joy! hvilken lydkvalitet på cd! Musikken rører hjertet, dette er kunst ❤
    M
     

    ptb

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.11.2008
    Innlegg
    14.310
    Antall liker
    16.930
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    13
    Lutefisk hadde vi forrige helg. Tidligere i dag la vi et lass med pinnekjøtt i gryta for utvanning, så da er menyen til i morgen definert.
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.407
    Antall liker
    12.893
    Et strålende innlegg, BB, men du får to minuspoeng; du skrev f-ordet.........og la ut ønskereprise med Larkin Poe 😎 Skamme seg 😄 Ha en fin helg! Her ramler det snart inn folk til lutefisk. Blir nok en bedre fredag enn lørdag 😄
    Neida, Bluesbreaker skal ikke ha minuspoeng, men tvert i mot 2 akevitt bonger for flott innlegg.
    Vi tåler da f-ordet som i Nord-Sverige som sagt brukes som betegnelse på ekstra våt fuktig myr.
    Og det er jo ca ønskelig konsistens under tilnærming og kurtise i motsetning til tørr som en ørken.

    Forsiktig med lutefisken nå herr caftein, den er lumsk 😱
    Man blir så inderlig drita ut på kvelden av den, så gadd vite hva som er trikset den har som setter en sånn ut 🤪
    Og i morgen en gang kommer Dieselmannen og skrangler med småpenger, velsigner deg med knusktørr hals og dundrende hodepine.
    Ha det moro, og lykke til 😗
     

    bluesbreaker

    Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Innlegg
    22.514
    Antall liker
    57.383
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    FB_IMG_1607706029107.jpg

    Det er mulig å se disse på streaming-konsert
    19 desember.
    Ellers sier jeg som salige Knut Borge. "Lutefisk og øl og akevitt er så godt at en klarer seg godt uten lutefisken" 😊.
     
    Sist redigert:

    E. Largo

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.02.2007
    Innlegg
    8.784
    Antall liker
    15.787
    Sted
    Disco Volante
    Torget vurderinger
    2
    Med Cat 8 burde du være fremtidssikret mot eventuelle superduper HD formater til evig tid.
    Men du må jo få deg en 40Gbps linje inn til huset slik at du kan få utnyttet vidunderet.
    Man kan jo ikke være bekjent av å ha flaskehalser i systemet 🤔
     

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.719
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Fint med bikkjer som tåler litt vær, men noen trekkhunder er jeg usikker på om hverken jeg eller du har.. :)
     

    bluesbreaker

    Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Innlegg
    22.514
    Antall liker
    57.383
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    ^Fabelaktig bilde av et digert spann.
    Har fått være med deg å kjøre med noen av dem, og det er virkelig en opplevelse. 👍🐾
     

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.719
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Somme små ting gir mer eierglede.
    Vis vedlegget 683823
    Levin Design platebørste i tofarget geitehår, aluminium og Karelsk bjørk. 🧡
    Rart ingen har lagd noe av hestetagl.. Sikkert mye bedre enn GEIT. Tror du de bleika geita før klipp? Permanent og krøller? Aner ikke jeg, men har nesten samme børsten selv, som du sier, eieglede.. :)
     

    bluesbreaker

    Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Innlegg
    22.514
    Antall liker
    57.383
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Geitehår? Er ikke den Levin børsten bestykket med Yak okse hår fra Nepal/Tibet?
    Den er ikke spesielt god på fint støv, men sammen med en ordentlig kullfiberbørste gjør den vei i vellinga.
    Mener det skal være geit, ja.
    Men geit er ikke geit. Det finnes selvsagt de mer exclusive av arten. Også er det jo hvor på geita håret befinner seg. 🤭😆
    Sant og si er "gullbørsten" til Audioquest
    (siste generasjon) mer effektiv.
    Men who gives a f.
    Fint skar det vara! 😆
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn