Boulder Amplifiers

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • U

    Utgatt33029

    Gjest
    Ikke berre en venn, men her i huset er det forelskelse på gang akkurat nå. 🥰Maken til flott og god forsterker og dac har eg aldri hatt i hus, for her har det vert en del fra øverste hylle ,mener nå eg og huske. 🤔 Boulder fortjener virkelig en vennetråd spør du meg😊👌🏻Noen andre med Boulder her?
    B20B6BCB-A174-4898-ABF1-DFDC98667A65.jpeg
    EBAB467A-6B6B-41BE-9CE8-24409A6F65EF.jpeg
    F1FE0BA0-A8E4-4F92-BC74-4779B06333A0.jpeg
    3C345D5E-361D-444D-A919-FD21DAD87E7E.jpeg
    0F5F5411-9E29-4CB5-A8FC-24D8A0B75A07.jpeg
    EC219045-735B-45A7-9E5C-9370DE74A7B6.jpeg
     

    OlaR

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.03.2005
    Innlegg
    879
    Antall liker
    415
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    25
    Har siklet på Boulder siden jeg leste Michaels Fremer sine tester! Gratulerer med flotte komponenter!
     

    Farmen

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    03.09.2018
    Innlegg
    755
    Antall liker
    887
    Sted
    Lier
    Torget vurderinger
    3
    Hei.
    Mala audio prøver å få meg over på Boulder eller Aavik men er så grisefornøyd med L-509x´n at jeg blir usikker, ser du har en godbit under Boulder´n, med tallet 8 😈
     
    U

    Utgatt33029

    Gjest
    Tusen takk til alle! Den har vel ikke fått allverden mange tester enda som eg har sett, men de som er kommet omhandler mye positivt omtale.Farmen: Eg har hatt L-509 i hus rett etter L-590 mkII. Meget gode forsterkere begge to, med forskjellige lyd signatur. L-590 mkII har en varmere lyd en Boulder synest eg for de som setter pris på det. Boulder er mer nøytral, her er det lite farging av lyd, og det er dette eg virkelig liker og har savnet. Eg har ikke hørt en mer transparent, klarhet, stillere, sortere og større lydbilde, og instrumentene kommer klarere fram på en meget naturlig måte, men avslører selvfølgelig dårlige innspillinger til de grader. Og det kan jo være litt frustrere av og til. Men det er akkurat slik eg har ønsket meg lenge. Nå fekk eg også kreftene som mine accordo essence har savnet tydeligvis. De blomstret virkelig, sammen med d-08u og Boulder 866. Og dac i 866 er i toppklasse. Mye bedre en den som står i d-08u, og det sier ganske mye faktisk. :)
     
    U

    Utgatt33029

    Gjest
    Farmen: Eg vet du snuser på en d-10x. Vist det blir en realitet så må du få hørt den sammen med Boulder 866. Anbefales på det sterkeste!
     

    Farmen

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    03.09.2018
    Innlegg
    755
    Antall liker
    887
    Sted
    Lier
    Torget vurderinger
    3
    Hei.
    Stereofil har antydet nå i ettertid at det vil bli noe ventetid på D-10x, time wil tha show 😈 mulig jeg låner hjem en Boulder fra Mala for å høre forskjell mellom den og L-509x 🤓
     
    U

    Utgatt33029

    Gjest
    Hei.
    Stereofil har antydet nå i ettertid at det vil bli noe ventetid på D-10x, time wil tha show 😈 mulig jeg låner hjem en Boulder fra Mala for å høre forskjell mellom den og L-509x 🤓
    Ja, eg synest Luxman gjekk litt tidlig ut med nyheten om d-10x Det har tatt lang tid. Så til slutt så falt valget på en ny Boulder, og så beholder eg d-08u. Anbefaler på det sterkeste å lytte til Boulder 866:)(y)
     

    Farmen

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    03.09.2018
    Innlegg
    755
    Antall liker
    887
    Sted
    Lier
    Torget vurderinger
    3
    Ja, eg synest Luxman gjekk litt tidlig ut med nyheten om d-10x Det har tatt lang tid. Så til slutt så falt valget på en ny Boulder, og så beholder eg d-08u. Anbefaler på det sterkeste å lytte til Boulder 866:)(y)
    Hei. Fikk mulighet til å bestille den siste i første produksjonen av D-10x, men da hadde jeg ikke lagt ut for salg enda PD-171 og D-06u så jeg var «dum» å takket nei .........😈🙈
     
    U

    Utgatt33029

    Gjest
    dac i Boulder er helt der oppe sammenn
    [/QUOT
    DAC i Boulder er helt der oppe på øverste hylle sammen med andre som eg har hatt i eie, eg kan nevne Audio Research gsi75, Lumin X1 og Bricasti M1, ja så bra er den faktisk.:D
     
    U

    Utgatt33029

    Gjest
    Mange anmeldelse/tester på nettet etterhvert angående 866. Har ikke lest en eneste negativ omtale🤩
    5E809EC7-B0B5-4E09-AE8D-4CE4C198BFB4.jpeg
    04E904C5-B57F-42A1-8F8D-BA4BC22F401E.jpeg
    639714A9-92B2-49F3-A82E-52464B43ABFF.jpeg
    70C1165E-23AA-4E3F-AE9D-9F87C056E4AA.jpeg
    26928620-8264-424C-A88D-8D4DFE739856.jpeg
     
    U

    Utgatt33029

    Gjest

    Ser det er andre en meg som mener dette også.Verdens beste forsterker!! 😁
     
    M

    MusicBear

    Gjest
    Jeg også har merket meg denne modellen - i en merkelig tilsynelatende uslippelig iboende interesse for forsterkere...
    ...Selv om den ser ut som en eksperiell test-datamaskin fra Apple hentet ut fra forrige århundre. Andre syntes sikkert den er tøff.

    Begynner å bli en del integrerte forsterkere rett over (og under) 100.000 som nok konkurrerer med utstyr til trolig mangedoblede priser.
    Sykt mye penger, men har man råd - det at man finner glede ved å eie noe sånt - mer glede i stereobenken enn å se beløpet på bankutskriften! Spør du meg.

    Gleder meg på dine vegne med Boulder'n din :) Bare det å ha alt i ett og samme apparatur må være herlig og ikke minst herlig befriende.
     
    U

    Utgatt33029

    Gjest
    Utrolig flott forsterker. Ikke hørt den, men er ikke tvil om at den er på øverste hylle. Men; finnes det egentlig negative omtaler i hi-fi-pressen for tiden?
    Selvfølgelig er det umuligt å fastslå at denne er best, uansett hvem som mener det i omtaler.Heldigvis! Hvorfor det ofte er positive omtaler om produkter er ikke eg den rette til å skrive om her, men at den er meget god på MITT anlegg, det nyter eg hver eneste dag. Om den forsvarer den høge prislapp må bli opp til hver og en. Eg mente iallefall det.:)
     

    larkrla

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.11.2005
    Innlegg
    3.098
    Antall liker
    2.290
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    2
    Selvfølgelig er det umuligt å fastslå at denne er best, uansett hvem som mener det i omtaler.Heldigvis! Hvorfor det ofte er positive omtaler om produkter er ikke eg den rette til å skrive om her, men at den er meget god på MITT anlegg, det nyter eg hver eneste dag. Om den forsvarer den høge prislapp må bli opp til hver og en. Eg mente iallefall det.:)
    Jeg tilhører dem som liker utseendet meget godt. I motsetning til 865 som jeg synes ser kjip ut. Prisene er høye uansett om man skal ha topp kvalitet. Sånn sett slipper man «billig» unna med en integrert som har god dac innebygd, ift separate komponenter. Det jeg mente med foregående innlegg var dog at hifipressen stort sett skriver i meget positive ordelag, uansett hva som omtales. Overhodet Ikke negativt ment mht denne flotte Boulderen😊
     

    Dharmabum

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    05.03.2010
    Innlegg
    1.169
    Antall liker
    1.382
    Torget vurderinger
    11

    Ser det er andre en meg som mener dette også.Verdens beste forsterker!! 😁
    Det er ingenting som heter "verdens beste" i denne bransjen. Hadde du sagt "verdens beste - for meg!" hadde det vært noe annet 🙂.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn