briller fra lensway?

Jan_I

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
313
Hei
Er det noen som har bestilt briller fra lensway.no?
Erfaring/er ?

Er jo utrolig mye rimeligere enn fra optiker, men er det så stor kvalitetsforskjell?

Mvh Jan I

N

Nifelheim

Gjest
Jan_I skrev:
Hei
Er det noen som har bestilt briller fra lensway.no?
Erfaring/er ?

Er jo utrolig mye rimeligere enn fra optiker, men er det så stor kvalitetsforskjell?

Mvh Jan I
Kan bare si at min erfaring med Specsaver er at brilleglassene er mye mer elendig enn hva man får fra en kvalitetsoptiker. En kvalitetsoptikers brilleglass sørger for større klarhet utover hele glasset mens specssavers bare gir godt syn der man fokuserer. Med den erfaringen vil jeg personlig ikke ha satset på noe billiggreier. Men hvem vet? Kanskje Lensway er bedre.

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
11.493
Man får full bredde i synsfeltet på glass fra Specsavers også. Må bare ikke velge de billigste.

LMC

Æresmedlem
Ble medlem
03.08.2006
Antall liker
14.516
Sted
Drøbak
Torget vurderinger
47
mine glass er ihvertfall gode nok til å se hvor mye piss som står på nettet! ::)
mvh
Leif

N

Nifelheim

Gjest
Pink_Panther skrev:
Man får full bredde i synsfeltet på glass fra Specsavers også. Må bare ikke velge de billigste.
meget mulig. Jeg valgte de dyreste jeg ble tilbudt. Kanskje de ikke tilbydde meg de rette varene. Uansett så er de en kunde mindre nå. Og misfornøyde kunder er farlige som de fleste burde vite. En misfornøyd kunde sørger for å videreformidle misnøyen til 4x antall andre, mens en fornøyd kunde videreformidler kun til x andre.

Topp Bunn