Britisk TV

G

Gjestemedlem

Gjest
Youtube er en gullgruve her. Enten der handler om humor, debatt, politikk, musikk, dokumentarer, natur eller ren underholdning.

Dette er et godt utgangspunkt.


Hva er dine favoritter?
 

JMM

Slava Ukraini!
Ble medlem
27.11.2016
Innlegg
7.505
Antall liker
8.044
Sted
Fredrikstad
Torget vurderinger
4
Topp tre panelshow er QI frem til Mr. Fry ga seg, Have I Got News for You og Never Mind the Buzzcocks. HIGNfY er originalen bak Nytt på nytt, og ca 563% bedre (såfremt man har et forhold til Storbritannia). Sistnevnte var et til tider rabiat musikk-panelshow som man også finner på YouTube, men stort sett i temmelig slett kvalitet. Veldig verdt å se likevel. Heldigvis har jeg rubbel og bit liggende på harddisk. Edit: glemte nesten Mock the Week, så kall det topp 4.

Ellers er det ganske enkelt for mye til at jeg vil begynne å liste det opp. La meg heller si at jeg nesten utelukkende ser på Britisk TV, med unntak av Dagsrevyen, Dagsnytt 18 og Debatten.
 
G

Gjestemedlem

Gjest
Topp tre panelshow er QI frem til Mr. Fry ga seg, Have I Got News for You og Never Mind the Buzzcocks. HIGNfY er originalen bak Nytt på nytt, og ca 563% bedre (såfremt man har et forhold til Storbritannia). Sistnevnte var et til tider rabiat musikk-panelshow som man også finner på YouTube, men stort sett i temmelig slett kvalitet. Veldig verdt å se likevel. Heldigvis har jeg rubbel og bit liggende på harddisk. Edit: glemte nesten Mock the Week, så kall det topp 4.

Ellers er det ganske enkelt for mye til at jeg vil begynne å liste det opp. La meg heller si at jeg nesten utelukkende ser på Britisk TV, med unntak av Dagsrevyen, Dagsnytt 18 og Debatten.
Har brukt mye tid på QI, men Sandy er en verdig arvtaker, selv om hun ikke er helt der oppe.

Nine out of ten cats does Countdown, University Challenge, Taskmaster, Big Fat Quiz of the year, Shooting Stars,

... jeg er vel anglofil så det rekker og har funnet glede i serier som Educating (https://en.wikipedia.org/wiki/Educating...)

Også beksvart humor som i: Black Mirror, Jam, The Day Today

eller The Thick of It...

Innen humor vil jeg trekke frem The IT crowd, Black Books, The Mighty Boosh, Ideal (gull!),

 

t-roten

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.09.2015
Innlegg
2.715
Antall liker
10.172
Sted
London
Må vel ha med The Inbetweeners og Friday Night Dinner . Også må de gode gamle med - Blackadder, Fawlty Towers etc...
 

t-roten

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.09.2015
Innlegg
2.715
Antall liker
10.172
Sted
London
Og så glemte jeg Frankie Boyle’s New World Order (må kanskje ha en lettere sykt sinn og bekmørkt syn på livet for denne) 😀
 
G

Gjestemedlem

Gjest
Og så glemte jeg Frankie Boyle’s New World Order (må kanskje ha en lettere sykt sinn og bekmørkt syn på livet for denne) 😀
Høres ut som noe for meg da... kjenner Boyle fra andre sammenhenger men new World Order er nytt for meg. Du fanget min interesse.
 
Topp Bunn