Britiske platespillere, Nottingham vs Michell vs Garrard

Lancaster

Overivrig entusiast
Ble medlem
25.08.2013
Innlegg
869
Antall liker
2.159
Torget vurderinger
1
Grattis! Rapport med bilder forventes! :)
Takk, bilder og rapport kommer når jeg har den i hende :)

Grattis, det var et kanonkjøp. Jeg har selv hatt to 401 og de er av veldig få hifi ting jeg angrer på å ha solgt.
Takker, det kjennes så absolutt ut som et godt kjøp og en spiller jeg kan ha i lang tid fremover.


Grattis, denne tråden fikk en lykkelig slutt! (y)
Det gjorde den, ingen selvfølge at det skal gå slik i (hifi) verdenen, dog ble det en god start på det nye hifiåret - takk skal du ha.
 

Lancaster

Overivrig entusiast
Ble medlem
25.08.2013
Innlegg
869
Antall liker
2.159
Torget vurderinger
1
Garrard 401 blir aldri feil.
Vis vedlegget 686610
- God nok for Jimi.
- God nok for Lancaster.
Jeg har lenge ønsket meg en Garrard, og det kjennes bare riktig ut når den nå kom i havn. At selveste Jimi hadde en på hyllen gjør ikke eiergleden noe mindre, så i aller høyeste grad godt nok for Lancaster.
 

Fosse

Æresmedlem
Ble medlem
19.08.2003
Innlegg
11.428
Antall liker
25.882
Torget vurderinger
24
Gratulerer Lancaster!

Basert på bilder og det jeg leser så har du gjort et rasende godt valg! Nydelig spiller! Dette var hyggelig lesning.
Dersom du ikke har fraktet den hjem allerede så ta av tallerkenen når du kjører den/bærer den. Og pass på å støtte opp armen så den ikke slenger rundt.
Og har du tatt den hjem allerede og glemt det så går det sikkert også godt :)
 

Lancaster

Overivrig entusiast
Ble medlem
25.08.2013
Innlegg
869
Antall liker
2.159
Torget vurderinger
1
Gratulerer Lancaster!

Basert på bilder og det jeg leser så har du gjort et rasende godt valg! Nydelig spiller! Dette var hyggelig lesning.
Dersom du ikke har fraktet den hjem allerede så ta av tallerkenen når du kjører den/bærer den. Og pass på å støtte opp armen så den ikke slenger rundt.
Og har du tatt den hjem allerede og glemt det så går det sikkert også godt :)
Takk for det Fosse, veldig hyggelig å høre. Det satt bittelitt inne å trykke på "kjøp" knappen, dog ble det enda tryggere når jeg fikk tilbakemeldinger fra deg og de andre i tråden på at dette ikke var noe å nøle med.

Jeg har avtalt med selger å benytte Nimber, ingen av oss var fristet til å prøve å sende den med Posten. Selger tar av tallerkenen og stropper den til undersiden samt setter i transportskruene, regner med at armen også sikres godt før transporten. Så får vi se og høre ut i neste uke hvordan transporten har gått, regner med det skal gå bra. Den kommer nok til å ta sin plass og vel så det på benken, skjønt er den et møbel i seg selv.

Det glædes og telles dager som aldri før :)

Takk skal du ha, lille hiawata.
 

Lancaster

Overivrig entusiast
Ble medlem
25.08.2013
Innlegg
869
Antall liker
2.159
Torget vurderinger
1
Da er spilleren i hus, veldig pen og veldig stor.
Litt støy fra motoren, mulig det bør byttes noen slitedeler, pickupen må byttes, ellers ser det veldig bra ut. Den blir ikke satt opp enda da den er noe større enn jeg hadde tenkt og benken må byttes ut, så foreløpig testes den ut samme med hodetelefoner. Armen er helt ny for meg, så jeg må lese meg litt opp på hvordan jeg justerer den når jeg skal forsøke å bytte til midlertidlig pickup i helgen. Ser ut som det er umbrako nøkkel som må til for å løsne loddet bak på armen, noen som vet hvilken dimensjon som trengs på nøkkelen? Blir moro å få satt den opp sammen med resten av anlegget. Nevnte jeg at den er veldig stor?

_DSF0166-2.jpg
 

Lancaster

Overivrig entusiast
Ble medlem
25.08.2013
Innlegg
869
Antall liker
2.159
Torget vurderinger
1
Ja, den er et smykke, liker den bedre og bedre.
Litt satt ut først av størrelsen som nevnt, men når jeg får flyttet den litt rundt omkring og etterhvert finner en passende benk, så blir nok dette veldig bra.
 
Topp Bunn