Bruktannonser - oppgi hvor salgsobjektene befinner seg!

Maske

Medlem
Ble medlem
04.01.2008
Innlegg
31
Antall liker
0
Det bør være en god regel å oppgi hvor salgsobjektet befinner seg i annonser på bruktbørsen - spesielt når det dreier seg om store og tunge ting som det er vanskelig å sende. Skulle tro at dette også vil øke sjansen for respons fra aktuelle kjøpere i området. Ikke alle som spontant hiver seg på telefon eller mail hver gang de ser noe interessant, for så å finne ut at det befinner seg i motsatt ende av landet.



Mvh Willy
 

emotikon

Æresmedlem
Ble medlem
24.10.2004
Innlegg
12.520
Antall liker
2.970
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
Atilla skrev:
Det bør være en god regel å oppgi hvor salgsobjektet befinner seg i annonser på bruktbørsen - spesielt når det dreier seg om store og tunge ting som det er vanskelig å sende.
Enig
 
S

Stereo_Mono

Gjest
Atilla skrev:
Det bør være en god regel å oppgi hvor salgsobjektet befinner seg i annonser på bruktbørsen - spesielt når det dreier seg om store og tunge ting som det er vanskelig å sende. Skulle tro at dette også vil øke sjansen for respons fra aktuelle kjøpere i området. Ikke alle som spontant hiver seg på telefon eller mail hver gang de ser noe interresant, for så å finne ut at det befinner seg i motsatt ende av landet.



Mvh Willy
Enig! Skjønner ikke helt hva folk tenker på når de ikke oppgir hvor objektet befinner seg i landet..
Er jo logisk at et høyttaler par på 100kg pluss som er 1000km unna er mindre aktuell for mange en lokale varer.
 

Maske

Medlem
Ble medlem
04.01.2008
Innlegg
31
Antall liker
0
Takk til bambadoo som fikk innlegget flyttet til rett sted! Skal prøve å skjerpe meg. ;)
 

soa

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.04.2006
Innlegg
2.453
Antall liker
983
Torget vurderinger
18
Man trenger ikke akkurat oppgi adresse i annonsen, men jeg ser ingen problemer ift å oppgi hvilken by/sted salgsobjektet befinner seg.
 

Anonym

Æresmedlem
Ble medlem
08.08.2008
Innlegg
11.409
Antall liker
1.138
Torget vurderinger
4
Jeg som bor ute i ødemarka ser ikke problemet. Dersom jeg skulle finne på å selge alt for å bygge meg Orion+ så kunne jeg jo godt levert mine +200kg med høyttalere i en omkrets på 50-60 mil dersom jeg hadde følt at jeg fikk en ok pris for de. Møtes på halvveien er også en mulighet når store og tunge ting selges.
 

ovewik

Hi-Fi interessert
Ble medlem
12.04.2005
Innlegg
95
Antall liker
2
Dette er jeg helt enig i,jeg synes at dette med og gi bud uten og sette ny pris også er noe tull !

Ove
 
Topp Bunn