de ytterste sporene på plata spiller cleant, bra med dynamikk og rett og slett veldig bra.
men jo lengre inn på plata den kommer jo mer og mer "brus" og støy kommer ut. det er snakk om samtlige plater jeg har, så det er ikke platene det er noe feil med..
-jeg har brukt vater for og stille plata rett.
-jeg har tatt nåltrykket der det høres best ut, og har ikke lagt for mye vekt på nålen.
-jeg har også vasket noen platr for og se om det forrandrer seg, men funka ikke dette heller..
er nåla ødelagt? men ville ikke den da spilt fårlig ut også?
jeg lurer på om nåla funker dårlig med den lavere farten som er innerst.. det er da snakk om ganske betydlige hastighet endringer...
så, er det noen som har hatt samme problem?
eller vet hva som er feil/hva som kan gjøres?
/Kristoffer R
men jo lengre inn på plata den kommer jo mer og mer "brus" og støy kommer ut. det er snakk om samtlige plater jeg har, så det er ikke platene det er noe feil med..
-jeg har brukt vater for og stille plata rett.
-jeg har tatt nåltrykket der det høres best ut, og har ikke lagt for mye vekt på nålen.
-jeg har også vasket noen platr for og se om det forrandrer seg, men funka ikke dette heller..
er nåla ødelagt? men ville ikke den da spilt fårlig ut også?
jeg lurer på om nåla funker dårlig med den lavere farten som er innerst.. det er da snakk om ganske betydlige hastighet endringer...
så, er det noen som har hatt samme problem?
eller vet hva som er feil/hva som kan gjøres?
/Kristoffer R