Buddy Guy rundspilles av 8 åring.

Z

Zomby_Woof

Gjest
Guttungen kan spille gitar, helt klart. Gøy å se, absolutt.

Det er knapt nok noen som rundspiller Buddy Guy i det store og hele. Guttungen gjør det i hvert fall ikke.

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
9.341
Torget vurderinger
1
Med årene så... kan han nok det bare han øver ;)

Hilsen Bjørn

Paal_Iksom

Overivrig entusiast
Ble medlem
14.07.2003
Antall liker
6
Zomby_Woof skrev:
Guttungen gjør det i hvert fall ikke.
Selvfølgelig er BG bedre, men gapet er pinlig lite når man ser på respektives alder og erfaring. Pjokken er rett og slett den moralske vinneren.

jowil

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.07.2006
Antall liker
9
Paal Iksom skrev:
Zomby_Woof skrev:
Guttungen gjør det i hvert fall ikke.
Selvfølgelig er BG bedre, men gapet er pinlig lite når man ser på respektives alder og erfaring. Pjokken er rett og slett den moralske vinneren.
Heldigvis handler ikke musikk om hverken vinnere eller rundspilling, ;), men herlig at guttungen får en slik erfaring.

R.E.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.05.2006
Antall liker
6.372
Torget vurderinger
34
Jeg har ikke sett den videoen før, men det morsomme for meg er ikke nødvendigvis spillingen til guttungen (selv om den er vanvittig imponerende). Det som virkelig gjør dette til en opplevelse, er Buddy Guy sin reaksjon på guttungens spill. Måten han rister på hodet på, og smiler fett, viser bare hvor imponert kapasitet som Buddy Guy er over spillet til åtteåringen.

På den alderen slet jeg med Hang Down Your Head, Tom Doley på gitar (og jeg har vel ikke kommet så veldig mye lengre nå)

Roy

K

KindOfBlue

Gjest
Stor forskjell på disse to guttungene. Førstemann spiller med orkesteret, varierer musikken og formidler til publikum; andremann står og plukker i vei uten å lytte til hva som foregår rundt ham, men det kan han sikkert gjøre noe med.

Topp Bunn