Burr Brown OPA 627 BP

baatsman

Bransjeaktør
Ble medlem
09.10.2004
Antall liker
0
Hei!! har lenge prøvd å få fatt oprasjonsforsterkeren OPA 627 i BP versonen. Og har muligens klart det. denne har bedre data en 627 AP.. AP er den som selges i Norge av både elfa og rs.. men ingen av de har eller kan skaffe BP versonen.. BP versonen er først og fremst bedre på undertrykke støy og har bedre forvrengningsdata.. og skal derfor være bedre.. en riktig ultra high end op-amp.. Er det noen her som er intressert i et gruppekjøp,, jeg kommer tilbake med pris.. jeg har sendt en forespørsel til leverandøren på 8 stk. dette er kun til meg selv. så får vi se hva det blir av pris og frakt og sånt på dette kvantumet.. Vist det er av interesset send kun PM på denne tråden.

mvh geir arne

AAaF

Overivrig entusiast
Ble medlem
12.01.2007
Antall liker
153
Ser dei har BP-versjonen hos farnell, www.farnellinone.com;art.nr 1212318, men under TexasInstruments. BB er vel kjøpt opp av TI, eller noko i den duren? Der kostar den 258,39 ved kjøp av 10 stk. eller meir. Grisedyr med andre ord. Veit ikkje kva leverandøren din skal ha, men no har du i allefall eit utgangspunkt.

baatsman

Bransjeaktør
Ble medlem
09.10.2004
Antall liker
0
vet heller ikke hva dem skal ha da jeg må først sende en forspørsel. og jeg må kjøpe for minst 300 USD.. den er dyr ja.. men jeg har hørt den og jeg mener den er verdt det.. jeg har en pre amp som har single op-amp på inn og utgang, med opa604. og en venn av som har den samme har fått byttet til opa627, og det var sånn forbedring at de 1200 kronene som dette kostet var vel verdt..

pks

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.10.2006
Antall liker
3
Har tre stukk i AP versjon tilsalgs, til 70 kr, har i tillegg 637, som jeg mener er litt bedre. (mener den måler bedre også, husker ikke i farta.). Har 6 637. selges også for 70.. Se diverse på bruktbørsen, vis det er noen andre ting som ønskes.

PM

Mvh

PK

peranders

Medlem
Ble medlem
15.09.2004
Antall liker
1
Sted
Göteborg, Sverige
För audio spelar det absolut igen roll om man har A eller B versionen. Det har bara betydelse i industritillämpningar. Offseten är låg även som sämst! Skillnaden i brus 0.6 dB, inte hörbart!

Topp Bunn