Butikkpresentasjoner/bildetråd/er?

Jan_I

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
311
Hei
Har sett mange fine bildetråder om butikkpresentasjon på svenske hififorum.
Her er jo mange gode fotografer, så min forespørsel er:
Hva med en /flere butikkrunde/r med kamera under armen,og så legge ut bilder her på forumet?
Hadde vært morsomt å sett litt bilder fra forskjellige butikker rundt om.
SÅ: fram med kameraet og løp ;) :)
Mvh Jan I

thomand

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.03.2006
Antall liker
1.151
Torget vurderinger
7
Støttes. Vi har mye å lære av våre blågule naboer på det punktet.

O

om.s

Gjest
Det hele har også med innstillingen til det hele, her i Norge skal alt "skjønnes" ihjel før innkjøp, her nede dreier det seg mer om opplevelsen og om man prioriterer ifht den.

Var forresten i forrige uke med på en premiere her nede hos ett Svenskt forum medlem splitter ny AudioAero Capitole Mk III Signature Edition, og Peak Consultant´s El Diablo høytalere, en meget hyggelig opplevelse. Det bør oppleves mer og snakkes mindre HiFi, synes jeg....

Bilder og sosiale sammenkomster er en god start.....

mvh

thomand

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.03.2006
Antall liker
1.151
Torget vurderinger
7
Det hele har også med innstillingen til det hele, her i Norge skal alt "skjønnes" ihjel før innkjøp, her nede dreier det seg mer om opplevelsen og om man prioriterer ifht den.

Var forresten i forrige uke med på en premiere her nede hos ett Svenskt forum medlem splitter ny AudioAero Capitole Mk III Signature Edition, og Peak Consultant´s El Diablo høytalere, en meget hyggelig opplevelse. Det bør oppleves mer og snakkes mindre HiFi, synes jeg....

Bilder og sosiale sammenkomster er en god start.....

mvh
Det bærer også forumet her preg av kontra de svenske. Har inntrykk av at HFS er OL-arena i krangling i forhold til nabo-forumene. Tror det er på tide med mer "kos" og mindre "diskusjon" om ditt og datt. :)

Topp Bunn