Dazed skrev:
pengesluk skrev:
Klassisk HFS. Dette må man desverre regne med når enkelte alltid skal kverulere, sette spørsmålstegn på de mest utidige måter, nærmest latterliggjøre virkelig spisskompetanse og uendelig mange års erfaring og kontinuerlig oppdatering.
Hvis det var den omtalte tråden som utløste dette, var det vel ikke akkurat
det som skjedde.
Og hvis diskusjonen i slutten av NAS-tråden fikk Oblivion til å takke for seg og forlate HFS, da synes jeg ikke helt at reaksjonen står i samsvar med hva som skjedde.
Jeg deltok i NAS-tråden, men kan ikke se at det er annet enn Oblivions eget valg å trekke seg. Dette skjer etter at han starter en besynderlig poengtelling hvor jeg blant andre blir talt med på "fiendens lag".
==================================
5 - 0 til "nb"
nb
cybervision_
xerxes
Class
marsboer
En til nå så er det akseptert at "nb" representerer "flertallet" på HFS
======================================
Det ser med dette ut til at HFS har fått sitt eget vokterråd, det fungerer jo fint i Iran, så jeg håper det er greit for dere andre?
===================
PS! Dette er ironisk ment!
===================
Oblivion skrev:
Du missforstår nok litt - "nb" er den som har vridd det til "et bit nivå issue", men det som ligger bak "nb´s" melding om at jeg ikke bør poste er det som er det relevante
Jeg har lest gjennom NAS-tråden igjen og kan vanskelig forstå at NB kan tolkes på den måten, og selv om det er riktig så er det vel heller ikke han som bestemmer hvem som være med å leke eller ikke?
Enda vanskeligere er det å forstå at jeg eller andre kan tas til inntekt for å skulle støtte et slikt syn.
Leser normalt Oblivions innlegg med interesse, og er noen ganger enig, andre ganger ikke. På samme måte var det her.
Hvis jeg på noen måte har bidratt til å få noen til å føle seg uvelkommen eller nedvurdert skal jeg være den første til å beklage det.
Anser saken med dette som avsluttet fra min side.