Byggevejledning The End 3.1

Jan_I

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
311
Hei liliya
Hei Har faktisk en 15 siders A5 utgave av denne "byggeboka"
Kan se om jeg får scannet denne og sendt til deg. Er det riktig mailadresse under innlegget ditt?
Mvh Jan I

Jan_I

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
311
Unskyld Off Topic, men godt å se deg tilbake igjen Jan I ...

Mvh...
Hei,og takk for det. :)
Har vel ikke vært helt borte. Men da jeg har vært og delvis er syk, så har det ikke blitt mye hifi/DIY på meg.
Hadde tilfeldigvis boka med byggeveiledning ved siden av dataen, og da kan en godt hjelpe andre med dette.
( Har fått så god hjelp av andre her på sentralen, så det skulle bare mangle at en ikke skulle hjelpe litt tilbake hvis en kan ;) )
Mvh Jan I

Dag

Hi-Fi interessert
Ble medlem
09.08.2003
Antall liker
2
Hei,og takk for det.  :)

Mvh Jan I
Enda mer OT; fornøyd med gitaren din?
Smurfet litt på hjemmesiden din og så at du har en Richwood westerngitar, jeg fikk en slik i julegave av min kone. :)

Mvh
Dag Johansen

Jan_I

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
311
Enda mer OT; fornøyd med gitaren din?
Smurfet litt på hjemmesiden din og så at du har en Richwood westerngitar, jeg fikk en slik i julegave av min kone. :)

Mvh
Dag Johansen
Hei Dag
Kjøpte denne richwooden på auksjon etter et innfall.
Bydde veldig lite og glemte hele greia, da jeg trodde den kom til å gå for minst det doble.
Var derfor overrasket da jeg fikk tilslaget.
Da jeg fikk gitaren så luktet det nylaget. limlukten var ikke borte engang. Rett ut av eska imponerte den ikke så veldig. ( med unntak av finish som ikke var så aller verst. ) Har ikke peiling på gitarer, så jeg fikk en kamerat som har holdt på med gitarer i en menneskealder til å se litt på den.
Vet ikke hva han gjorde, men det er blitt en bedre gitar.
Stemmingen holder også mye lengere.
Lydmessig har også gitaren skiftet klang til det bedre (og det på kort tid) micen og eqen er heller ikke så aller verst.
Min konklusjon er: en fin og ok nybegynnergitar med forholdsvis smal hals (som jeg må ha)
Mvh

Topp Bunn