Hva tror dere vil gi mest lyd pr krone ? Har en Vpi Jmw 9 signature arm. Vurderer å bytte denne mot en Jmw 10,5 , kostnad ca 10000. Alternativ kjøpe ny rilletaster til 10000 på Jmw 9 armen. Har dere innspill.
Ville gått for alt. 2. Har ikke hørt Cardas Heart ref selv, men tror du skal litt opp i pris for å matche den. Er ikke det en ombygd Grado? To gromme pickuper er ikke feil. Jeg lefler litt med tanken sjøllille hiawata skrev:Takk for alle innspill. Pick upen jeg bruker i dag er en Cardas Heart Reference. Denne er snart moden for en retipping hos Benz. Så jeg ser for meg to alternativer . 1 Retippe Cardasen, samtidig bytte arm og finne en høvelig pick up. 2 Beholde armen, retippe Cardasen og fleske til med en Benz lp feks, eller noe annet gromt. Retippingen kan ta lang tid , så må uansett ha en ny pick up. Mvh Lille Hiawata.
Støtter helt klart siste talergut_man skrev:Ville gått for alt. 2. Har ikke hørt Cardas Heart ref selv, men tror du skal litt opp i pris for å matche den. Er ikke det en ombygd Grado? To gromme pickuper er ikke feil. Jeg lefler litt med tanken sjøllille hiawata skrev:Takk for alle innspill. Pick upen jeg bruker i dag er en Cardas Heart Reference. Denne er snart moden for en retipping hos Benz. Så jeg ser for meg to alternativer . 1 Retippe Cardasen, samtidig bytte arm og finne en høvelig pick up. 2 Beholde armen, retippe Cardasen og fleske til med en Benz lp feks, eller noe annet gromt. Retippingen kan ta lang tid , så må uansett ha en ny pick up. Mvh Lille Hiawata.![]()
Ser da ut som en modifisert Grado?!Zomby_Woof skrev:Er det ikke Benz som lager pickupen til Cardas?
Ibenholt istedet for bambus, mao er DV langt mer miljøvennligelille hiawata skrev:, hva skiller Benz Lp fra Dynavector sine i noenlunde samme prisleie?