Cambridge 640P, hvor kjøpe?

Gaahl

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
22.08.2007
Antall liker
0
Skal kjøpe meg et RIAA-trinn og valget falt tilslutt på Cambridge 640P.

Skulle tro det ikke var noe problem sålenge man hadde pengene i boks, men hvor i alle dager skal man kjøpe det?

Jeg sendte mail til min lokale HIFI-klubb forhandler (Ålesund), de sa at de trodde de hadde en ustillingsmodell i svart. Jeg "MÅ" ha den i sølv for å matche resten av anlegget..
Så jeg sjekket HiFiklubben sine nettsider, der er den heller ikke på lager. Jeg lette etter en kontaktadresse til nettbutikken for å høre hvor lang tid det tar å få den på lager. Det eneste jeg får opp da er en liste over adressene til de forskjellige butikkene rundt om.

Mitt spørsmål er da, hvor i alle dager skal man få kjøpt Cambridge 640P? Kan se for meg at hvis Hifi-klubben må begynne å etterbestille osv, så kan det fort "ta sin tid"...

Har Hifiklubben enerett på å selge Cambridge eller er den å få kjøpt i andre butikker? Eventuelle nettbutikker til en rimelig pris?

Det aller beste hadde jo vært om det er noen på forumet her som har lyst å selge meg et strøkent eksemplar i sølv for en billig penge? ;D

Gaahl

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
22.08.2007
Antall liker
0
Har forøvrig surfet rundt på Ebay, både .com, .de og .co.uk

Svært få som selger, og de som blir solgt går for en dyrere pris enn hifiklubben ???

:-\

Pilsern

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2002
Antall liker
887
Torget vurderinger
35
Kjøpte min i Drammen - de hadde den ikke inne, men bestilte - tok en ukes tid....

mvh

Gaahl

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
22.08.2007
Antall liker
0
Har nå pratet med HiFi-Klubben igjen.. Viser seg at det er utsolgt over hele fjøla.. Hovedlageret i Danmark er vist også tomt. :-\ Han skulle derimot sende epost til alle butikkene rundt om i Norge og høre om det var noen som hadde et eksemplar liggende. Får bare krysse fingrene. Har på følelsen av at det kan ta sin tid om det må bestilles helt fra produsent og ikke fra hovedlager...

Får vel håpe at det er noe i det gamle uttrykket, Den som venter på noe godt, venter ikke.....

rasa28

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
13.02.2005
Antall liker
9
De har en igjen på Hifiklubben i Trondheim.
I sølv utførelse.

Raymond.

Gaahl

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
22.08.2007
Antall liker
0
Takk for tipset Raymond!

Har sendt de en forespørsel på mail.

Topp Bunn