Canal Digital ADB for parabol

G-nøkkel

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
08.03.2011
Innlegg
430
Antall liker
199
Sted
Mysen
Torget vurderinger
3
Ny paraboldekoder fra Canal Digital - HD/PVR av merket ADB er anvendt i helgen. Her er mine erfaringer så langt - for deg som måtte være interessert...

Brummingen (som SAGEM hadde) er borte fra sofaposisjonen. En svak konstant ulyd kan høres når ørene mine plasseres helt inntil min nye dekoder. Jeg hadde håpet på et støyfritt produkt. Den er nesten støyfri. Vandring i menyer, kanalskifte og oppstart er en god del raskere. Tror at jeg selv på dager med maksimalt stressnivå - kan leve med boksens "svartider". Viktigst er at bildekvaliteten er en helt annen. Når min forrige boks - SAGEM fra Canal Digital - erstattet en HD-dekoder fra GET, fikk jeg et bilde som lignet veldig på normaloppløsning (ikke HD). Hadde SAGEM-dekoderen egentlig HD-gjengivelse?

Jeg tror Canal Digitals nye HD/PVR-dekoder er et bra produkt. Prisen på denne er i og for seg grei. Det var pris/ytelse på min forrige dekoder som nesten fikk meg til å returnere til GET.
 
S

Stereo_Mono

Gjest
Er selv veldig fornøyd med ny HD-PVR dekoderen til CD.
Byttet også fra Sagem boksen som var etter min mening en katastrofe av et produkt.

Helt lydløs blir de aldri med mekanisk harddisk innbygd, men fra Sofaen hører du den ikke i motsetningen til gamle støvsugeren.

Det at jeg fikk den for bare 1495,- hjelper også :)
 

miata

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
17.01.2005
Innlegg
370
Antall liker
1
har en Dreambox 8000HD, og er kjempe fornøyd..

Men er ikke helt plugn play.. Men ikke så vanskelig heller..
 
Topp Bunn