Følgende info lå når jeg logget meg på hjemmesiden til Canal digital kabel-tv idag
"TIDALs fordelsprogram som våre kunder har hatt som en del av TV-abonnementet fra Canal Digital, vil fra januar 2018 opphøre. Canal Digital-kunder som i dag benytter seg av TIDAL-tjenestene vil i løpet av kort tid få direkte informasjon om hvordan de enkelt kan videreføre sitt abonnement via et direkte avtaleforhold med TIDAL"
Da får man bare vente å se hva som kommer av info, enten fortsette eller velge en ny leverandør.
"TIDALs fordelsprogram som våre kunder har hatt som en del av TV-abonnementet fra Canal Digital, vil fra januar 2018 opphøre. Canal Digital-kunder som i dag benytter seg av TIDAL-tjenestene vil i løpet av kort tid få direkte informasjon om hvordan de enkelt kan videreføre sitt abonnement via et direkte avtaleforhold med TIDAL"
Da får man bare vente å se hva som kommer av info, enten fortsette eller velge en ny leverandør.