Cartridge Man Digital Vater

OS

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.01.2005
Antall liker
19
Torget vurderinger
3
Hei,

Jeg er nå drittlei alle desse kjipe vaterene som ikke duger og vurderer å ta den helt ut og bestille meg en digital vater. Er det noen som har erfaring med Cartridge Man Digital Levelling Gauge eller andre digitale vatere? Den koster £225 og det er litt stiv pris men det kunne være interessant å høre om andre har erfaringer med den.

mvh,
OS

superhkm

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.04.2005
Antall liker
3.437
Torget vurderinger
2
Hadde ikke kameraten til Hagto, "Buddha " noe slikt på Kuzmaen sin, sjekk den eminente billedtråden til
Hagto, "highend på sørlandet " eller hva den het..

argh

Overivrig entusiast
Ble medlem
29.04.2006
Antall liker
0
Hva gjør denne som en vater ikke gjør?

motoren

Æresmedlem
Ble medlem
13.01.2007
Antall liker
43.034
Sted
Flekkefjord
Torget vurderinger
30

det lurer jeg også på ???

mvh

T

tjn

Gjest
superhkm skrev:
Hadde ikke kameraten til Hagto, "Buddha " noe slikt på Kuzmaen sin, sjekk den eminente billedtråden til
Hagto, "highend på sørlandet " eller hva den het..
Da må han i tilfelle bruke den på underlaget til Kuzma`en, for etter som jeg husker så kan en ikke justere på Kuzma`en...?

Ellers så lurer jeg også på om det blir mer vater med denne enn med en "vanlig" vater.... :)

Sleiven

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.12.2003
Antall liker
22
motoren skrev:

mvh
Ligg unna digitale greier og laser. Det vil gi digitalinfisert lyd. ;)

Dessuten bruke rørleggerfirmaet nå mitt lase/digital når badet mitt ble pusset opp. Selv sjekket jeg med naturmetoden, og påviste feil fall. Firmaet nektet de hadde jo brukt laser!! Men jeg hadde rett og først etter 3 forsøk klarte de å få vannet til å renne til sluket.. Så mye er digitale dingser verdt . De dærre digitale øretermometerene samme møkka , jeg hadde 35 C i øret og 37.2 i rompa gjett hva som var rett.. :p

Vi er alle glad i dingser men jeg ville valgt noe annet enn digitalt vater.... ::).

Mitt analoge sirkulære vater (biltema eller clasolson) fungerer utmerket..til 15 kr
Sleiven

B

break_out

Gjest
Sleiven skrev:
motoren skrev:

mvh

Dessuten bruke rørleggerfirmaet nå mitt lase/digital når badet mitt ble pusset opp. Selv sjekket jeg med naturmetoden, og påviste feil fall. Firmaet nektet de hadde jo brukt laser!! Men jeg hadde rett og først etter 3 forsøk klarte de å få vannet til å renne til sluket.. Så mye er digitale dingser verdt . De dærre digitale øretermometerene samme møkka , jeg hadde 35 C i øret og 37.2 i rompa gjett hva som var rett.. :p

Vi er alle glad i dingser men jeg ville valgt noe annet enn digitalt vater.... ::).

Mitt analoge sirkulære vater (biltema eller clasolson) fungerer utmerket..til 15 kr
Sleiven
Så fint at du deler dine kropslige måledata med oss ;D. Dette var morsomt etter en deprimerende leserunde på kabelforumet.

superhkm

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.04.2005
Antall liker
3.437
Torget vurderinger
2
Sleiven skrev:
motoren skrev:

mvh

Sleiven
Er det bare jeg i tillegg til trådstarter som ser at man her har en helt annen presisjon enn med ett analogt vater, hvpor man tross alt må stole på øyemålet; vannskorpe mot linje...

superhkm

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.04.2005
Antall liker
3.437
Torget vurderinger
2
Hagto skrev:
Vi får starte opp igjen med signalkilden som nok er en av de få, og beste signalkilder på markedet i dag.
Et bilde av den flotte luftbårne armen igjen.
Budda er ekstrem pirkete på oppstilling og justering, som den perfeksjonist han er. Har foreksempel kjøpt seg den mest nøyaktige, lille, elektroniske vater han kunne få tak i for å vatre opp spilleren. Nesten tre tusen kun for vateret. Feilmargin på kun 0.02 mm pr meter, eller noe sånt. Hvis noen av dere andre mener at dere er av de galneste begynner dere kanskje å få litt komplekser nå?

Ta kontakt med Budda.

Topp Bunn