G
Gjestemedlem
Gjest
Noen som vet om noe spennede catering i Bergen? Ønsker noe mer givende enn snitter og slikt.
|
Vanligvis kunne jeg nok det, men er sykmeldt noen uker etter en større operasjon og har ikke lov til å yte stort. Blir vel en 10-20 personer i jobbsammenheng og jeg har sagt at det kan foregå her da jeg har god plass, men med forutsetning at andre andre ordner det praktiske som mat etc. Den opprinnelige planen var å bruke noen thailandske damer som holder kokkekurs for kommunalt ansatte, de har fått mye skryt. Men det skar seg, det gjorde også plan B som er en dame jeg kjenner som driver catering på si med erfaring og mat fra England (som kan være alle tiders det).Spiralis skrev:Nå vet jeg ikke hvor mange du skal ha mat til, men om det var noen som frekventerer HFS som skulle være i stand til å fikse mat selv så måtte det nå være deg! Du er i eliteklassen hos oss stereofile på matsiden i allefall.![]()
Takk for det. Blir helt sikkert bra, kun en uformell jobbfestlighet.Spiralis skrev:Da må man jo bare ønske god bedring og krysse fingre for et vellykket arrangement.![]()