Hei! Noen som kan fortelle meg om ru7 vil klare å drive Softears Volume?
09.11.2023 #1 HowardSdk Fersking Ble medlem 14.10.2023 Innlegg 4 Antall liker 1 Sted Brumunddal Hei! Noen som kan fortelle meg om ru7 vil klare å drive Softears Volume?
09.11.2023 #2 N nat Bransjeaktør Ble medlem 28.11.2002 Innlegg 1.691 Antall liker 4.186 Torget vurderinger 6 HowardSdk skrev: Hei! Noen som kan fortelle meg om ru7 vil klare å drive Softears Volume? Klikk for å utvide... Det burde faktisk kunne fungere utmerket.
HowardSdk skrev: Hei! Noen som kan fortelle meg om ru7 vil klare å drive Softears Volume? Klikk for å utvide... Det burde faktisk kunne fungere utmerket.
12.11.2023 #3 HowardSdk Fersking Ble medlem 14.10.2023 Innlegg 4 Antall liker 1 Sted Brumunddal nat skrev: Det burde faktisk kunne fungere utmerket. Klikk for å utvide... Takk for svar. Tenkte meg det men ble usikker da Softears Volume har impedans på 5. Da blir det kanskje Volume. Ser for meg ut som et godt alternativ når lommeboka ber meg holde meg under 4000,- til iem's.
nat skrev: Det burde faktisk kunne fungere utmerket. Klikk for å utvide... Takk for svar. Tenkte meg det men ble usikker da Softears Volume har impedans på 5. Da blir det kanskje Volume. Ser for meg ut som et godt alternativ når lommeboka ber meg holde meg under 4000,- til iem's.