- Ble medlem
- 28.11.2002
- Antall liker
- 397
Hvor får jeg kjøpt en cd-drive med spdif?
Jeg har ikke klart å finne noen i de nettbutikkene jeg har besøkt.coolbiz skrev:Det har de da så godt som alle?
Det er på 862 kB (882050 byte), det er imageshack.us som er host.KW skrev:Hei!
Det bildet du har lagt ut her nå er på 11,4 Megabyte (i photoshop) 2300pixler, skjønner ikke at det kommer på i den størrelsen
da, eller har du bare linket til.
Stort er det i all fall.
mvh.KW
Årsaken er at HFS' forum-programvare forteller nettleseren din at den skal skalere ned bildet. Hvis du åpner det for seg selv, ser du det i full pixel-oppløsning.KW skrev:Hei!
Det bildet du har lagt ut her nå er på 11,4 Megabyte (i photoshop) 2300pixler, skjønner ikke at det kommer på i den størrelsen
da, eller har du bare linket til.
Stort er det i all fall.
mvh.KW
Plextor har flere, f.eks. http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=80981 Riktignok en DVD-brenner, men den har "2-pins digital lydutgang" som vel ikke kan være noe annet enn den etterlyste S/PDIF.el_mariachi skrev:Jeg har ikke klart å finne noen i de nettbutikkene jeg har besøkt.coolbiz skrev:Det har de da så godt som alle?
Er du nå helt sikker på at du ikke blander sammen plugg-standard med signal-standard? I Plextor's dokumentasjon beskrives 2-pins utgangen vitterlig som S/PDIF.LydMekk skrev:2-pins digital lydutgang bak på en intern DVD-brenner er IKKE SP/Dif. De fleste lydkort i en PC konverterer derimot signalet fra denne til en normal SP/Dif plugg.
"2slink" ? ;DLydMekk skrev:Husker ikke i farten hva standarden rett u ifra DVD/CDen heter, var det ikke noe med "2" ?
Jeg var inne på tanken, men I2S krever 3 pinner, minst.Psyklisten skrev:i2s kanskje?