P
Parelius
Gjest
Ypperlig konsert; lyden var flott, mannen i form og været var uvesentlig. Mye god gitar fra semiguden, og deilige negressestemmer. Likte tangentgutta! Bare en gang var det nedtur, og det var versjonen av Layla, som mest var for makramèjenten på bokklubbtreff det er en forbrytelse å ta fortvilelsen ut av den sangen!
Ellers må jeg si at jeg lurer på logistikken på drikkingen; en ting er å kjøpe bonger på forhånd (som ikke kan returneres om de ikke brukes), noe helt annet er det å kjøpe bonger til en verdi av 70 kroner om en vil ha en nåll-fira eller et glass vin, men hvor en på forhånd må ha bestemt seg for om en skal ha vin eller øl. Skulle faen meg tro at det var NAV-hoder som hadde tenkt ut det hele.
Deilig aften, okke som. Han svingte!
Ellers må jeg si at jeg lurer på logistikken på drikkingen; en ting er å kjøpe bonger på forhånd (som ikke kan returneres om de ikke brukes), noe helt annet er det å kjøpe bonger til en verdi av 70 kroner om en vil ha en nåll-fira eller et glass vin, men hvor en på forhånd må ha bestemt seg for om en skal ha vin eller øl. Skulle faen meg tro at det var NAV-hoder som hadde tenkt ut det hele.
Deilig aften, okke som. Han svingte!