Cohen i Oslo i dag

Valentino

J. Brünnhilde
Ble medlem
23.04.2008
Antall liker
26.736
Sted
Ottestad
Torget vurderinger
1
Jeg hadde ikke tatt sjansen på å komme for sent til Tower Of Song.

N

nb

Gjest
Det er et godt poeng. Settlisten fra konsert i helgen... ser lovende ut, det er visst ganske lite variasjon i hva de spiller fra konsert til konsert

'Dance Me To The End Of Love'
'The Future'
'Ain't No Cure For Love'
'Bird On A Wire'
'Everybody Knows'
'Who By Fire'
'Hey, That's No Way To Say Goodbye'
'So Long, Marianne'
'Tower Of Song'
'Suzanne'
'Hallelujah'
'Democracy'
'I'm Your Man'
'Closing Time'
'Anthem'
'First We Take Manhattan'

P

Parelius

Gjest
Har han med skikkelig band, eller blir det denne sjelløse elektronikasprøyten han har kjørt på i de siste årene?

Kanskje vi får konserten inn som bakgrunnsmusikk på Waldemars…

Parelius, som sist han så Cohen i konserthuset holdt på å ta livet av en hel rødvinsmarinert syforening som satt og nynnet rundt ham.

N

nb

Gjest
Parelius skrev:
Har han med skikkelig band, eller blir det denne sjelløse elektronikasprøyten han har kjørt på i de siste årene?

Kanskje vi får konserten inn som bakgrunnsmusikk på Waldemars…

Parelius, som sist han så Cohen i konserthuset holdt på å ta livet av en hel rødvinsmarinert syforening som satt og nynnet rundt ham.
Waldemars er et hyggelig sted, men jeg foretrekker å være på Bislet. Konserten er ikke utsolgt om lysten skulle melde seg etter noen pils.

Basert på det lille jeg har lest av anmeldelser av konsertene på denne turneen har han med seg et meget kompetent band.

J

Jurassic

Gjest
Dette er en on site report fra meg:
Cohen er i storform sammen med et meget bra band og det er en ren slagerparade det her :)

N

nb

Gjest
Alle som ikke var til stede har god grunn til å synes veldig synd på seg selv. Nesten tre timer schlägerparade med Leonard selv i storform, et band som var profesjonelle til fingerspissene og fin stemning på Bislet. Ølet var kaldt og alle var glade.

Eneste ankepunkt man kan ha etter min mening er at bandet nesten var litt FOR perfekt/glatt til tider og at de kunne dratt på litt mer volum. Jeg satte meg til slutt rett bak en av delaygruppene, og der var lyden veldig god synes jeg. Lengre fremme (i alle fall på sidene) ble man sjenert av at PAen som spille ut mot sidene nok svaiet litt i vinden og således ble det ujevnt volum.

Nightpuma

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.01.2005
Antall liker
502
Sted
Agder
Torget vurderinger
2
Var her i København på lørdag. Helt magisk ;D ;D ;D

Asbjørn