Dali Elegance, anbefalt forsterker, og Samsung flatskjerm?

aleksander

Fersking
Ble medlem
23.10.2007
Antall liker
0
Det skal et flatskjerm-tv på 40-42" inn i stua vår, sannsynligvis kombinert med et ok 5.1-system.

Siden sjefen i huset, den av oss som bruker bh til daglig:), har relativt sterke meninger er jeg på jakt etter et system som er diskré i fysisk størrelse, og pent i design.
Jeg for min del er lyddesigner av yrke, så mitt mål er å finne en løsning som er litt over snittet for det gjennomsnittlige 5.1-systemet du finner hos Ola Dunk, slik at det fungerer godt som et referansesystem for hvordan ting vil låte hos dem som ikke kan/vil bruke mye penger på dette.

Derfor kunne jeg tenkt meg å høre om noen har erfaring med dette systemet: http://www.hifiklubben.no/produkter...i_elegance_aw8_sub_hoeyttalersystem_soelv.htm
...og forslag til en brukbar og samtidig liten forsterker som passer bra til dette systemet, eller et tilsvarende.

Hørte litt på det hos hifiklubben i går, men siden det er ikke akkurat ideelle forhold å testhøre i der, er jeg keen på å høre fra noen som har vært borti det.

Kunne også tenke meg å høre fra noen som har førstehånds erfaring med de nye flatskjermene til Samsung, både lcd og plasma. Har fått varme anbefalinger om Samsung, men er det noen andre som er like bra/bedre, både på design og kvalitet, innenfor samme prisområde?

Ser for meg at totalpakka havner i prisområde 25 lapper totalt.

Milenko

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.04.2003
Antall liker
1.485
Sted
Steinkjer
Torget vurderinger
1
Panasonic pv70 plasma, koster vel ca. 11-12000 nå, et sikkert og bra kjøp om designen faller i smak.

Topp Bunn