Damer og hi fi ?

Hagto

Bransjeaktør
Ble medlem
26.03.2005
Innlegg
3.621
Antall liker
519
Sted
Sørlandet
Torget vurderinger
33
Hehe....  ;D ;D söstre har hun, men dessverre har de rotet seg bort i noen som ikke liker HiFi  :D ;D .....

mvh
Ja, ja. Der brast den drømmen. Får bare gratulere deg da heldiggrisen. Ellers må jeg vel innrømme at jeg nok overdrev litt med alle de tilbudene ;D
 

HoJ

Superamatør
Ble medlem
11.11.2006
Innlegg
20.835
Antall liker
39.559
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
2
Jeg overdrev med Hildrunn også, hun er egentlig ikke så pen som dette her.. (bildet er tatt på en god dag 8))
 
O

om.s

Gjest
Ja, ja. Der brast den drømmen. Får bare gratulere deg da heldiggrisen. Ellers må jeg vel innrømme at jeg nok overdrev litt med alle de tilbudene ;D

En god gulrot i det hele er at jeg har lovet å bekoste restaureringen av pianot hennes som en slags kompensasjon for de kronene man har lagt ned i stereo´n  :D ;D ...

mvh
 

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Innlegg
7.081
Antall liker
6
Kanskje noe av det som bekymrer kvinner når det gjelder menn med en stor hifi entusiasme er det at de aldri ser ut til å være helt fornøyd med det de har. Selv om de kan kose seg med anlegget en stund varer det ikke lenge før man er på utkikk etter en oppgradering, eller i det minste en forandring.

Kanskje denne tankegangen ikke bare gjelder anlegget .... ?

Akkurat, her ligger mye av mysteriet. En ting er å være opptatt av god lyd, noe annet er å aldri bli helt fornøyd. Her i huset tror jeg at det i snitt er utskifting av alle komponenter ca. en gang i året. Det er bra… men det kan jo kanskje bli enda bedre…? Så ender det opp med å bli litt annerledes, og så klør man seg i hodet en stund mens man lurer på om det også er bedre, og så skal man bare prøve hva som skjer om man skifter en komponent til… og så kommer man aldri i mål… men det er vel heller ikke poenget?
Jeg spurte han en gang om han var fornøyd med lyden nå… svaret var: Nei ikke helt… heldigvis!
Det er jo bare hi-fi han har det sånn med da. Tenk om vi skulle skifte bil, TV, oppvaskemaskin, tapet, sofa osv. på samme måte, det hadde blitt litt av et styr. Klok av skade har vi sluttet å kjøpe møbler som passer til høyttalerne. Vi har ennå stereobenken som passet så fint til de mørke høyttalerne… og bordet som passet til de i kirsebær… og sofaen som matchet elektrostatene.. osv. Jaja.


Det er definitivt noe suspekt med mennesker som ikke liker gammel David Bowie, de må man bare rett og slett holde seg langt unna… ;)
 
Topp Bunn