Deilig Diva i hus!!!

Odder

Bransjeaktør
Ble medlem
10.04.2005
Antall liker
4
Tenkte bare å gi en litt ekstatisk stemningsrapport fra Trønder-hovedstaden!! Fikk som nevnt i annen tråd, en stk Avid Diva i hus forrige uke, å for en spiller!! Ettervært som jeg har blitt mer fortrolig med justeringer og innstillinger på spilleren har jeg til stadighet blitt imponert over hva den formidler!! Min opplevelse av denne spilleren er at den er et kupp til prisen!! Skal få muligheten til å teste den dyreste Avid spilleren (Avid Acutus) i løpet av våren også, og ser selvfølgelig fram til det, men jeg spør meg jo selvfølgelig hvor mye bedre vil det bli!!

Ja, ja, jeg har landet, og kommer til å bosette meg på vinylplaneten, for makan til nærvær å liv til musikken!!

Det siste året har jeg i alt for stor grad brukt musikken for å høre på anlegget mitt, men nå har jeg kommet dit at jeg bruker anlegget til å lytte til musikken!! En stor takk til de runde svarte som klarte å dra fram dette igjen!!

Vel et noe kaotisk og ekstatisk innlegg....... Har jo kun drukket kaffe også.. :-/ Forstå det den som kan....

God Påske!!

Thomas_A

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
16.07.2002
Antall liker
2
Dette lover bra! Gleder meg til å få lyd utav min.
Takk for finn.no tipset. ;) Jeg har på følelsen av at jeg har gjort årets kupp.

Odder

Bransjeaktør
Ble medlem
10.04.2005
Antall liker
4
Tror nok du kommer til å bli fornøyd!! Det er et helt utrolig drivverk. Det er nok sikkert en del å gå på med en bedre arm, men det får komme ettervært!!

Odder

Bransjeaktør
Ble medlem
10.04.2005
Antall liker
4
Håper i løpet av kommende uke.... Har foresten funnet ut en del ting i forhold til PU og armjustering, og Koetsuen låter mye bedre nå enn da vi satte den opp!! Ved å senke bakkant på armen fikk jeg mye med mye mer detaljer særlig i diskant og mellomtone!! Det var også morsomt å merke utslagene i bassområdet ved å justere armen. Uansett så gleder jeg meg til Dynavector armen kommer!!!

T

timc

Gjest
Høres bra ut. Gleder meg til å få hørt Dynavector :)

O

om.s

Gjest
Fikk bekreftet at 1 stk. Dynavector 507 MKII (siste versjon) er sendt fra Japan. Med Normal hastighet skal den være i Oslo i dag eller senest i morgen, så har jeg flaks nå, så er den her før helga!!! ;D The Terminator of Tonearms!!!

http://www.enjoythemusic.com/magazine/equipment/1205/dynavector507mkii.htm

Dette blir rått!!

Oj oj, det der så virkelig rått ut!!!!!, Spiller den like bra som det kan synes (leste ikke hele testen) har du gode dager i vente, grattis ;D

mvh

S

slowmotion

Gjest
Den Dynavektor armen ser morsom ut ;)
En interesant konstruksjon,
skal bli spennende å høre hva slags intrykk du får av den.

;)

Topp Bunn