Tenkte bare å gi en litt ekstatisk stemningsrapport fra Trønder-hovedstaden!! Fikk som nevnt i annen tråd, en stk Avid Diva i hus forrige uke, å for en spiller!! Ettervært som jeg har blitt mer fortrolig med justeringer og innstillinger på spilleren har jeg til stadighet blitt imponert over hva den formidler!! Min opplevelse av denne spilleren er at den er et kupp til prisen!! Skal få muligheten til å teste den dyreste Avid spilleren (Avid Acutus) i løpet av våren også, og ser selvfølgelig fram til det, men jeg spør meg jo selvfølgelig hvor mye bedre vil det bli!!
Ja, ja, jeg har landet, og kommer til å bosette meg på vinylplaneten, for makan til nærvær å liv til musikken!!
Det siste året har jeg i alt for stor grad brukt musikken for å høre på anlegget mitt, men nå har jeg kommet dit at jeg bruker anlegget til å lytte til musikken!! En stor takk til de runde svarte som klarte å dra fram dette igjen!!
Vel et noe kaotisk og ekstatisk innlegg....... Har jo kun drukket kaffe også.. :-/ Forstå det den som kan....
God Påske!!
Ja, ja, jeg har landet, og kommer til å bosette meg på vinylplaneten, for makan til nærvær å liv til musikken!!
Det siste året har jeg i alt for stor grad brukt musikken for å høre på anlegget mitt, men nå har jeg kommet dit at jeg bruker anlegget til å lytte til musikken!! En stor takk til de runde svarte som klarte å dra fram dette igjen!!
Vel et noe kaotisk og ekstatisk innlegg....... Har jo kun drukket kaffe også.. :-/ Forstå det den som kan....
God Påske!!