tkr
Æresmedlem
- Ble medlem
- 27.03.2007
- Antall liker
- 30.555
- Sted
- Nede i fjæresteinene
- Torget vurderinger
- 2
Ble veldig interessert i å ratte delay på delefilteret/preen etter at det påstås å ha stor innvirkning på stereoperspektivet.
Det er tydeligvis mer enn en vei som fører til målet her, og jeg er høyst usikker på hva den riktige prosedyren er. At det blir måling er helt klart, spørsmålet er hvordan.
Bia har brukt målebånd. Det høres jo enkelt ut, men jeg er usikker på hva man skal ta utgangspunkt i. For meg virker det litt enkelt å bare måle avstanden mellom elementene, jeg ville tro at det er elementenes avstand til øret som er viktig. Har noen andre gjort det slik?
Det andre måten må jo være med en målemikk. Men hva måler man da, og hvordan?
Alle svar, utenom de som nevner kabling, mottas med takk.
mvh
Det er tydeligvis mer enn en vei som fører til målet her, og jeg er høyst usikker på hva den riktige prosedyren er. At det blir måling er helt klart, spørsmålet er hvordan.
Bia har brukt målebånd. Det høres jo enkelt ut, men jeg er usikker på hva man skal ta utgangspunkt i. For meg virker det litt enkelt å bare måle avstanden mellom elementene, jeg ville tro at det er elementenes avstand til øret som er viktig. Har noen andre gjort det slik?
Det andre måten må jo være med en målemikk. Men hva måler man da, og hvordan?
Alle svar, utenom de som nevner kabling, mottas med takk.
mvh