Deler til OK priser!

Hamram

Overivrig entusiast
Ble medlem
10.09.2006
Antall liker
8
Torget vurderinger
1
Jeg har i den senere tid handlet masse deler fra en kar i USA, ved navn John Lewman. Han har et enkeltmannsforetak der borte, og driver en nettbutikk. Det som ikke finnes i listene hans, skaffer han i de aller fleste tilfellene, og det til OK priser. ;)

Link til nettbutikken hans:
http://www.effectsconnection.com/oscommerce/

Som eksempel kan jeg nevne at han nylig har bestilt inn flere opamps, men de finnes ennå ikke i nettbutikken hans. Han antar at salgsprisene vil bli ca slik:

OPA627AP- $10.00

OPA637AP - $10.00

OPA637BP- $10.00

LM4562- $3.00

AD825- $2.50

AD797- $2.50

Jeg tenker dette gir et godt bilde av hvilket prisnivå det er snakk om. Dette er priser han vil tilby oss som driver litt for oss selv, med modding av eget utstyr.

Om dere sender han en prisforespørsel, er det nok lurt at dere nevner denne postingen, og kanskje sier at den er postet av meg (Havar), så skjønner han hva det dreier seg om, og dere er sikret beste pris, og topp service. :)

Kanskje du også har et hett tips..? 8)

Hamram

Overivrig entusiast
Ble medlem
10.09.2006
Antall liker
8
Torget vurderinger
1
Jeg kunne forstått sarkasmen din, om jeg innledningsvis hadde ordlagt meg slik: "Logg deg på, og finn alt hva du måtte ønske!" ;D

Dette er en mulig kanal for å kunne skaffe det du trenger, til en overkommelig pris. Ingen har vel påstått at det er snakk om et overdådig nettvarehus...

Trenger du noe spennende, kan du alltids kontakte mannen, ikke sant? ;)

Diy Duke

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.02.2007
Antall liker
2
Opa 627 til 10 dollar er ok. Mente ikke at være sarkastisk men blot konstantering.

Hamram

Overivrig entusiast
Ble medlem
10.09.2006
Antall liker
8
Torget vurderinger
1
Opa 627 til 10 dollar er ok. Mente ikke at være sarkastisk men blot konstantering.
He he, da har vi konstatert det også. :)

Jeg vet forresten godt at det ikke finnes så mye sprekt på nettsiden hans, da han hittil mest har konsentrert seg om PA-utstyr, og ikke elektronikk på nettet. Imidlertid skaffer han mye på forespørsel, akkurat som jeg poengterte i min første post. 8)

Hamram

Overivrig entusiast
Ble medlem
10.09.2006
Antall liker
8
Torget vurderinger
1
fullstendig ENIG! :eek:
IMO
Helt enig jeg også :eek:

Likevel undrer jeg meg over hvor lett man kan misforstå et budskap. Poenget her er at man kan sende en forespørsel angående de delene man til enhver tid trenger. Nettbutikken er i så måte bare stedet man får kontakt med selgeren.

Til alle dere som tror dere havner i en nettbutikk med ELFAs utvalg; dere kommer til å bli skuffet. Lagerbeholdningen er bare brøkdelen av hva ELFA har. :-/

Til alle dere som har forstått at man her kan gjøre små kupp; dere kommer til å fryde dere. ;D
Prisene er bare brøkdelen av hva andre opererer med.
Eksempel:
OPA627 koster 281,- pluss moms hos ELFA.
John tar 10 dollar.

Det er klart, om man ikke gidder å spørre etter de delene man har behov for, kan man like godt bare prøve andre nettsteder, og betale overpris. 8)

Personlig er jeg prisbevisst, og er temmelig overbevist om at andre er det også.

Diy Duke

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.02.2007
Antall liker
2
Ok du har en point der så man kan gøre en god handel hvis han kan skaffe det man har brug for. Så tak for linket.

Topp Bunn