- Ble medlem
- 24.10.2005
- Antall liker
- 10
4
;D ;D ;D ;D
;D ;D ;D ;D
Jeg kommer rett fra basketballhysteri i Hellas til fotballfyverkeri på TV2.Birdman skrev:Velkommen Oddgeir. Godt med selskap her!
Det blir bråk i Molde i kveld ja. Relativt trygt her i Trondheim.
Takk! ;D.gismo skrev:Grattis Birdman
Kjempe kamp ;D
Skål!
Ved et raskt overblikk på siste side fant jeg bare en posting iht til beskrivelse 8)Tor Nado skrev:Barneposting på HS.
Han snuddde ikke bare kampen, han avgjorde den.Birdman skrev:Slapper av nå med en iskald Lapin Kulta.
Vil sende en stor takk til til Andreas Nordvik som snudde kampen for Molde.
TAKK
Enig i det, men ballen var i spill og regelverket gjorde at dommeren ikke hadde noe valg.BT skrev:Det var litt sånn kongolesisk straffeutmåling over den lille dytten.
Jeg for min del er bare glad Norvik gjør unna disse kardinaltabbene mens han er i VIF. 8)Birdman skrev:....eller Diouf skulle hatt straffe i samme situasjon når han blir holdt av Nordvik, sånn at han må prøve å dytte han vekk. Men, når dommeren uansett ikke dømmer noe i den situasjonen så er det utilgivelig av Nordvik å angripe Diouf på den måten, spesielt når ballen fortsatt er i spill.
Takk. Det blir en morsom helg i hovedstaden.Birdman skrev:Gratulerer Aalesund, og gratulerer Oddgeir!!!
Dette blir bra!
Hvis han var så sen, hvordan klarte han da å ta ballen først?otare skrev:Det gikk som det skulle gå i Molde.
At det går an å være så konsekvent for sent i taklingene, og å stemple motspillere så mange ganger uten en gang å få tilsnakk fra dommeren som det Thioune gjorde i denne kampen. Usmakelig.
Hvis du ser på den situasjonen en gang til vil du se at Thioné først tar ballen. I landingen tråkker han på beinet til Lustig. Det er slikt som kan skje i tøffe dueller. Det er ikke usmakelig, det er uflaks.otare skrev:Han tråkker på ankelen til motspilleren slik at motspilleren blir skadet. Da er det jo ikke vanskelig å ta ballen. Utrolig at ikke dommeren ikke slår ned på slikt.
Takk!noruego skrev:Gratulerer med gullet, trøndere!
BT skrev:Takk!noruego skrev:Gratulerer med gullet, trøndere!
Stakkars denne mannen:
http://www.dagbladet.no/2009/09/28/sport/tippeligaen/fotball/molde/rosenborg/8320110/
huff huff huff...
Han har jo viet sitt liv til å hate RBK.