Chu har jeg prøvd uten at det ble noen suksess, det var en helt utrolig feilbalanse i lyden på venstre mot høyre øre. Jeg la de i en skuff og har aldri tatt de frem igjen etter det, for det er ikke mulig å bruke dem.7HZ Salnotes Zero
Revolutionary 10mm Dynamic Driver IEM The 7Hz Salnotes Zero is a revolutionary earphone to be fitted with a 10mm dynamic driver with metal composite diaphragm, utilizing pioneering technology exclusively developed by 7Hz. The metallic composite diaphragm used in this product is made of high...www.linsoul.comFree shipping, ingen moms.Moondrop Chu High Performance 10mm Dynamic Driver IEMs
An Entry-Level Killer Set Moondrop has years of experience in tuning and creating single dynamic driver earphones. The latest CHU is designed to be an entry-level killer set with exceptional clarity and performance. It complements different genres of music well with its nicely detailed and...www.linsoul.com
Crinacle's 5128 Graph Tool | Hangout.Audio
Compare graphs from the world's largest public database of ITU-T P.57 Type 4.3 IEM measurements, maintained by Crinacle.crinacle.com
Blessing får mye skryt jaVeldig fornøyd med mine Moondrop Blessing 3 - Synes de låter utrolig bra sammen med Chord Mojo 2.
skal være bra saker det, hvordan opplever du dem?Har 2 par IEMs:
Ultimate ears UE900
Shure 846SE
På tide å dra dem frem da, jaShure er fullrange og spiller bra hele veien synes jeg. Bruker dem på en blå firefly. UE er så lenge siden jeg har brukt så jeg må nok finne dem frem igjen. Har vel hatt de i 10 år og ikke brukt dem på 7
Ja, det er utrolig hvor bra gode IEMs kan være!Har funnet frem Shure SE535 fra skuffen og paret den med nyinnkjøpt Dragonfly Red til bruk for «musikk tell kontorarbe’». Registrerer at 535 fikk seg et skikkelig løft - og at headfi-anlegget lever farlig…