^ Walt Siegel motorcycles...
Kjøpte en brukt Suzuki Bandit 1250 i år og har kjørt den nesten 8000km. Har aldri vært noen tilhenger av rekkefirer motorsykkelmoterer, men denne motoren er helt fantastisk. Noe som ikke er så fantastisk er salen, for noe forferdelige greier! 40 minutter i salen og ræva skriker etter nåde. Kjøpte en Topsellerie gele sal og det hjalp betraktelig. En annen ting som ikke er så bra er knevinkelen, merker det godt i knærne etter noen timer.
Det føles ikke godt å innrømme det, men begynner vel å nærme seg en middelaldrende vanskelig alder
Hadde en runde her for gøy og kikket på motorsykler, var innom Suzuki, Kawasaki, KTM, Moto Guzzi, Triumph og Honda. Kan ikke si det var mye som egentlig fristet. Men hadde sett for meg på forhånd at nye Moto Guzzi V100 Mandello eller Suzuki GSX S1000 GT kunne vært aktuelle sykler. Men nei... Guzzien hadde for smal sal og litt for skarp knevinkel, Suzukien hadde en sal med like mye polstring som 2 kjøkkenkluter.
Den eneste sykkelen jeg fant behagelig var Kawasaki Versys 1000. Men den føltes veldig topptung ut, men nå har jeg ikke fått prøvekjørt den.
Får vel heller kanskje se om jeg finner meg en pent brukt Honda ST1300 og bare innse at man ikke er 25 lengre
Wow...... den var sjeldenI min kjeller står denne hønsetannen, verken tung eller motorsykkel. Men knallert og veeeldig lang! Laget av Crescent i tandemutførelse på første halvdel av 50-årene trolig? Lite info å finne, men det ser ut som Svithun har hatt en slik også. Rebrandet?
Har hatt mange motorsykler i fortiden, det har gått over stokk og stein til tider. Men det tar jeg en annen gang. Tøff?
Vis vedlegget 979841 Vis vedlegget 979842 Vis vedlegget 979843 Vis vedlegget 979844 Vis vedlegget 979845 Vis vedlegget 979846 Vis vedlegget 979847 Vis vedlegget 979848
Den heter vel MV Agusta?? Det annet er en av de 12
Har helt lik som den i samme farger med 1200 hd motor, får ny led lykt en av dageneVis vedlegget 979487
Våpen på svingete vei. Buell drivstoff tank i ramma og det du tror er bensintank på toppen er luftinntak . Legg merke til bremskivene
Lekker kjøremaskin, "ulv i fåreklær" sier bare jeg! Har hatt 4 Triumphs og 3 av de siste var Speed Triple. Siste var 2022 1200 RS, men den ble returnert pga. elektronikk issues. Ble annen type sykkel etter det, men det kommer nok en ny Triumph på "tunet". Savnet er stort........Venter på våren. Vis vedlegget 983287 Vis vedlegget 983288